Gå til innhold

For en stilig film!!

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai

En deilig mann! Dvs, deilig i forhold til hvordan han spiller :)

Å nå, kan nå tenke meg at han kan være deilig når han ikke spiller også. :-)

Litt av en karakterskuespiller, men så har jo jeg vært fan av ham i mange år. Siden "In The Name Of The Father" sånn omtrent. Nei, siden "My Left Foot", og husker jeg ikke mye feil kom den i 1989.

Fortsetter under...

Å nå, kan nå tenke meg at han kan være deilig når han ikke spiller også. :-)

Litt av en karakterskuespiller, men så har jo jeg vært fan av ham i mange år. Siden "In The Name Of The Father" sånn omtrent. Nei, siden "My Left Foot", og husker jeg ikke mye feil kom den i 1989.

In The Name Of The Father er stoooooooooor!

Men er det han? Det visste jeg faktisk ikke! Jeg har ikke noe forhold til den skuespilleren, men det er altså han?

Ja, sjekke coveret nå. Det er det faktisk! :)

Gjest ChiengMai

In The Name Of The Father er stoooooooooor!

Men er det han? Det visste jeg faktisk ikke! Jeg har ikke noe forhold til den skuespilleren, men det er altså han?

Ja, sjekke coveret nå. Det er det faktisk! :)

Ærlig talt! En så stor film, og så måtte du sjekke coveret. Shame on you!

Ærlig talt! En så stor film, og så måtte du sjekke coveret. Shame on you!

Jeg er utrolig filminteressert, men jeg visste faktisk ikke hva hovedrolleinnehaveren av den filmen het. Jeg visste selvsagt at faderen hans i den filmen spiller i "De Mistenkte", men jeg visste ikke hva han het... Og det verste er at nå som jeg til og med vet det så kjenner jeg han ikke igjen fra de to filmene :)

Annonse

Jeg er utrolig filminteressert, men jeg visste faktisk ikke hva hovedrolleinnehaveren av den filmen het. Jeg visste selvsagt at faderen hans i den filmen spiller i "De Mistenkte", men jeg visste ikke hva han het... Og det verste er at nå som jeg til og med vet det så kjenner jeg han ikke igjen fra de to filmene :)

Har du vært ute allerede?

Her er det full rulle fremdeles. Håper du har hatt en hyggelig kveld ute.

Har du vært ute allerede?

Her er det full rulle fremdeles. Håper du har hatt en hyggelig kveld ute.

Ja, kom hjem nå... Nesten for dumt. Ute i bare 3 timer, men det er jo sånn det er... Stort sett varer forspielet til halv ett, og så ut: Altså to timer ute. Nå var jeg på utestedet rundt 12, men det var kult det. Alltid gøy i Asker. Med unntak av forspielet så er det alltid mye kjentfolk der. Det er tross alt et rimelig lite sted, så...

Men det var kult. Møtte til og med en kjerring jeg flørta litt med på Spray Date, for et par år siden... Lurer fortsatt på hvordan hun visste at jeg var meg, men :)

Ja, kom hjem nå... Nesten for dumt. Ute i bare 3 timer, men det er jo sånn det er... Stort sett varer forspielet til halv ett, og så ut: Altså to timer ute. Nå var jeg på utestedet rundt 12, men det var kult det. Alltid gøy i Asker. Med unntak av forspielet så er det alltid mye kjentfolk der. Det er tross alt et rimelig lite sted, så...

Men det var kult. Møtte til og med en kjerring jeg flørta litt med på Spray Date, for et par år siden... Lurer fortsatt på hvordan hun visste at jeg var meg, men :)

Har du hatt bilde på Spraydate da? Eller er du så lett gjenkjennelig?

Har du hatt bilde på Spraydate da? Eller er du så lett gjenkjennelig?

Nei, jeg har ikke hatt bilde der. Jeg husker ikke hva jeg har sagt til henne....

Jeg snakket for øvrig med henne for halvannet år siden, og så har jeg møtt henne ute i ny og ne etter det.

Jeg spurte henne nå hvordan hun visste at jeg var meg, noe hun ikke husket...:)

Shit au. Hun er jo fin og hyggelig, og langt fra noen gærning, så :)

Nei, jeg har ikke hatt bilde der. Jeg husker ikke hva jeg har sagt til henne....

Jeg snakket for øvrig med henne for halvannet år siden, og så har jeg møtt henne ute i ny og ne etter det.

Jeg spurte henne nå hvordan hun visste at jeg var meg, noe hun ikke husket...:)

Shit au. Hun er jo fin og hyggelig, og langt fra noen gærning, så :)

Men da er vel alt helt greit. Datteren min hadde et bilde der inne hvor hun så så lekker ut at hun fikk masse ekle bemerkninger. Men nå har hun byttet bilde.

Men da er vel alt helt greit. Datteren min hadde et bilde der inne hvor hun så så lekker ut at hun fikk masse ekle bemerkninger. Men nå har hun byttet bilde.

Hun her hadde ikke bilde, og jeg hadde ikke bilde.

Helt ærlig så husker ikke hvordan hun vet hvem jeg er, for jeg vet at jeg ikke har sagt navnet mitt. Men det er mulig vi hadde noen felles bekjente eller noe sånt. Vi bor jo tross alt på et forholdsvis "lite" sted.

Samma det. Det er den eneste jenta jeg har snakket med på andre steder en dol, så sånn sett er det jo noe rart at hun vet det, men...

Vi hadde for øvrig noen felles kjente. Hun var f.eks. ute med en eks-elskerinne av meg i dag :)

Verden er nok rett og slett liten! :)

Hun her hadde ikke bilde, og jeg hadde ikke bilde.

Helt ærlig så husker ikke hvordan hun vet hvem jeg er, for jeg vet at jeg ikke har sagt navnet mitt. Men det er mulig vi hadde noen felles bekjente eller noe sånt. Vi bor jo tross alt på et forholdsvis "lite" sted.

Samma det. Det er den eneste jenta jeg har snakket med på andre steder en dol, så sånn sett er det jo noe rart at hun vet det, men...

Vi hadde for øvrig noen felles kjente. Hun var f.eks. ute med en eks-elskerinne av meg i dag :)

Verden er nok rett og slett liten! :)

Noen ganger er den rett og slett for liten etter min mening.

Kanskje damen er på Dol også?

Annonse

Noen ganger er den rett og slett for liten etter min mening.

Kanskje damen er på Dol også?

Dol er vel ganske stort, og uten at jeg har kontroll på andre diskusjonsforumer på nettet - med unntak av et par hockeyforumet - så er selvsagt det veldig mulig.

Det er vel det største diskusjonsforumet i Norge?

Samma det, nå skal jeg legge meg, sove veldig godt og våkne sent i morgen!

Sov godt, Dorthe :)

Dol er vel ganske stort, og uten at jeg har kontroll på andre diskusjonsforumer på nettet - med unntak av et par hockeyforumet - så er selvsagt det veldig mulig.

Det er vel det største diskusjonsforumet i Norge?

Samma det, nå skal jeg legge meg, sove veldig godt og våkne sent i morgen!

Sov godt, Dorthe :)

I lige måde. Drøm søtt nå om fine damer :o)

En god film, men DiCaprio burde aldri hatt denne rollen, og hans begredelige innsats trekker filmen ned.

Det er ikke det at jeg har noe i mot denne skuespilleren da han f.eks. kler rollen sin i Titanic, og han gjør en knakende god innsatse i The Basketball Diaries (hans beste film!), men han kler virkelig ikke å være denne skapningen han er i Gangs...

Daniel Day-Lewis, derimot. Satan for en god rolletolkning den mannen gjør i denne filmen! Han i seg selv er verdt kinobilletten, og det er han alene, som reiser filmen opp til en langt over middels god film, til tross for at Leonardo forsøker så godt han kan å trekke filmen ned i søla.

Filmen anbefales!

Skriver under!

Både på basketball diaries og rollevalg!

Ralph Macchio het han, hvis jeg ikke husker helt feil. Han spilte roller hvor rollefiguren var 15-16 mens han selv var litt over 20, bl.a Karatekid 1-3, Crossroads (en av de filmene med best musikk noensinne) og Outsiders. Han forsvant mer eller mindre etter at han ikke klarte å se ut som 16 lenger, men heller en 16-åring med bart og grå striper i håret. Han var en helt middelmådig skuespiller, som var litt for snever i utseende og uttrykk til at han kunne vare.

".................."

Han fyren i Karate Kid var faktisk over 30 da han spilte inn de filmene...(som ikke akkurat gjør ting noe bedre - stakkars fyr!)

Han fyren i Karate Kid var faktisk over 30 da han spilte inn de filmene...(som ikke akkurat gjør ting noe bedre - stakkars fyr!)

Nei, han var da ikke det. Han var såvidt over 20 i den første filmen. Men han spilte jo inn 3 av dem, pluss crossroads etterpå, så han rakk kanskje å runde 30.

"..............:"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...