Gå til innhold

Gratis spamfilter som virker??

Anbefalte innlegg

Gjest Lei spam

Hvor finner jeg et slikt program? Ble anbefalt mailwasher, men der ble jeg jo nødt til å sette opp regler/sile ut mailer selv. Jeg ønsker meg et program som fjerner denne mailen automatisk slik at jeg slipper å se den. Finnes dette?

Jeg har prøvd å blokkere visse ord i outlook express. Det funker på subject line, men ikke når jeg prøver å sperre de samme ordene fra selve meldingen. Hva skyldes dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/98002-gratis-spamfilter-som-virker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gjør jeg det? Hver gang jeg åpner mailwasher kommer alle mailene inn. Har prøvd bounce nå, så får vi se om det hjelper...

Hei,

Jeg har innstilt MailWasher til å sjekke alle epost-kontoene mine hvert 3. minutt.

Hvis det kommer noe uønsket inn så klikker jeg på "bounce" og "process mail".

På Outlook har jeg automatisk nedlasting hvert 30. minutt, men hvis jeg ser det kommer ordentlig epost i MW, så klikker jeg selvsagt på "Send & Receive" i Outlook.

Med vennlig hilsen

Annonse

Hvordan gjør jeg det? Hver gang jeg åpner mailwasher kommer alle mailene inn. Har prøvd bounce nå, så får vi se om det hjelper...

Les gjennom alle optionsene dine under tools.

Min er satt opp til å slette og bounce alle mailene på svartelista uten å spørre. Litt skummelt men pytt.

I tillegg går jeg gjennom blacklist'en (har den sortert etter host) og ser om det er noen hoster som går igjen med f.eks forskjellige brukernavn på alle mailene. Da setter jeg opp regler på disse (hvis det er veldig mange) .. som f.eks *@*economiadvice.com e.l.

Funker flott.

Gjest Lei spam

Les gjennom alle optionsene dine under tools.

Min er satt opp til å slette og bounce alle mailene på svartelista uten å spørre. Litt skummelt men pytt.

I tillegg går jeg gjennom blacklist'en (har den sortert etter host) og ser om det er noen hoster som går igjen med f.eks forskjellige brukernavn på alle mailene. Da setter jeg opp regler på disse (hvis det er veldig mange) .. som f.eks *@*economiadvice.com e.l.

Funker flott.

Hvor stiller jeg inn til å slette uten å spørre? Finner det ikke på options...

Gjest Kvitt spam?

Options - Blacklist - options - kryss av for "auto delete blacklistet messages" og "bounce auto-deleted messages"

Der fant jeg det, ja. Da blir det spennende å se hvor mye eller lite som kommer gjennom. Pleier vel få minst 5-6 spam pr dag etter at jeg har sperret en stor mengde fy-ord i outlooken.

Der fant jeg det, ja. Da blir det spennende å se hvor mye eller lite som kommer gjennom. Pleier vel få minst 5-6 spam pr dag etter at jeg har sperret en stor mengde fy-ord i outlooken.

Jeg startet vel med 40-50 per dag .. nå ser jeg vel kanskje 6 eller så. Så det er jo en viss forbedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...