Gå til innhold

Var det bare jeg som koste meg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

32

• Dorthe

20

• Sør

13

• Ulv I Faarikaal

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg forstår at du er diplomatisk så enige som du og jeg blir tilslutt selv om vi er ganske uenige på starten :o)

Jeg er alltid diplomatisk, så sant du ikke plutselig sier at du er en blitzer selv :)

Selv om sønnen din er VIF-fan bærer jeg ingen nag, vet du :)

Jeg er alltid diplomatisk, så sant du ikke plutselig sier at du er en blitzer selv :)

Selv om sønnen din er VIF-fan bærer jeg ingen nag, vet du :)

Men han minste sier heia Vålerenga hjemme og heia Frisk Asker borte. Han er virkelig diplomatisk. Men så får han godteri hvis han sier det borte da. Ikke av meg altså.

Men han minste sier heia Vålerenga hjemme og heia Frisk Asker borte. Han er virkelig diplomatisk. Men så får han godteri hvis han sier det borte da. Ikke av meg altså.

Hvorfor heier han på Frisk?

En fornuftig liten fyr, forstår jeg :)

Annonse

Fordi han vi besøker er Frisktilhenger. Tror ikke minstemann vet hva hockey er egentlig.

Åh... han er så liten, ja...:)

Menmen... lær han opp. Hockey er en utrolig sport, like bak fotball.

Jeg har også litt forhold til hockey fordi Asker er lite, man kjenner mange av spillerne, osv... Da blir det ekstra gøy.

Fotball er selvsagt det største, men jeg har lissom ikke noe norsk lag som jeg er "fanatisk" opptatt av, så hockey blir det morsomste for meg :)

Åh... han er så liten, ja...:)

Menmen... lær han opp. Hockey er en utrolig sport, like bak fotball.

Jeg har også litt forhold til hockey fordi Asker er lite, man kjenner mange av spillerne, osv... Da blir det ekstra gøy.

Fotball er selvsagt det største, men jeg har lissom ikke noe norsk lag som jeg er "fanatisk" opptatt av, så hockey blir det morsomste for meg :)

Med den sportsinteresserte storebroren på snart 21 tror jeg ikke det blir noe problem.

Jeg tenkte jeg skulle sende ham på fotball snart. Han er veldig "ballflink" og gikk på fotballskole i fjor sommer. Men han har litt problemer med å konsentrere seg om det andre bestemmer så jeg vet ikke om det går.

Han og storebroren har spilt hockey på kjøkkenet mange ganger. Men skøyter har han bare prøvd et par ganger.

Gjest moren til fire

Nei, i en rettsstat er det ikke politiets jobb å "ta dem hardt", men å stoppe dem og fremstille dem for retten!

Det du forfekter er jo det samme som blitzerene: vold!

Med vennlig hilsen

Flott, Sør!

Jeg var der også, med barn og familie. Vi hadde en fredelig og engasjerende tur retur til Ambassaden og hørte på Nome. Etter en hyggelig middag kom vi ut i Oslobyen og

skjønte at noe var skjedd. Og vi beklager selvsagt at roen ikke ble bevart. Men bildet er nyansert.

Personlig er jeg glad for å tenke at hvis min tenåring blir for frustrert og kaster alle kort, da finnes et Blitzhus hvor miljøet er mot rusgift og hvor Lillevoldstyper kan trøste og rettlede tenåringen min.

Hverken Saddam, muslimer, nordmenn, eller ungdom blir komforme og endret via vold.

Tanya1365380060

Koste meg jeg og.

Var i byen da dette foregikk. Demonstrantene var så latterlige at jeg gikk rundt å smålo. Oppførselen er helt uforståelig, hva tror de at de oppnår med å begynne å kaste sten på politiet? Hva slags budskap er det de prøver å fomidle gjennom det liksom? De eneste det går utover er dem selv.

Dråpen var når jeg så en ung muslim bli intervjuet. Han sto å skrek og gråt at han skulle bli terrorist når han ble voksen, "I Allahs navn".

Jeg ble kvalm rett og slett. Ristet bare på hodet og sa "fy faen" såpass høyt at han hørte det og ble sint på meg. Ble såå provosert, men ville ikke synke til hans nivå, så jeg gikk..huff, blir skremt av alle disse idiotene!

*Rister oppgitt på hodet*

Annonse

I min by er det tydelig at politiet kan gå løs på alle og enhver,

Norsk politi er vel kjent for å være av det mest brutale og voldelige politiet i verden.

Tenk at man ikke kan få gå fred å kaste stein etter andre midt i byen en gang? J... politistat!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...