Gjest bebba Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Vi er tydeligvis forskjellige. Jeg har også venninner som har grodd fast i heimen. Selv stikker jeg ut av huset så fort jeg har anledning. Heldigvis har jeg venninner som er likedan så de gangene jeg har fri kommer jeg meg som regel ut. Men det er ikke så ofte da. Men håper det blir bedre nå. Datteren min og kjæresten begynner å bli etablerte så det hender de sitter barnevakt bare for å få ha huset for seg selv. I dag er de barnevakt for søsteren hans. Jeg har store barn så forsåvidt kan jeg gå ut når jeg vil. Siden jeg er forholdsvis nyskilt har jeg få veninner i samme situasjon, det blir til at jeg sitter mye alene hjemme. Derfor blir det ekstra irriterende når det bare er inn og ut av kinoen og ikke tid til å sitte på en kafe en liten stund. 0 Siter
Gjest appendix Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Jeg har store barn så forsåvidt kan jeg gå ut når jeg vil. Siden jeg er forholdsvis nyskilt har jeg få veninner i samme situasjon, det blir til at jeg sitter mye alene hjemme. Derfor blir det ekstra irriterende når det bare er inn og ut av kinoen og ikke tid til å sitte på en kafe en liten stund. Neste gang får du droppe kinoen med den dama, og gå rett på vinglasset eller kafeen. På kino går en jo glipp av den gode praten allikevel. Kan like godt (nesten) se en film alene i stua. Folk som sliter sosialt, må ta ting i små posrsjoner. Høres ut som om venninna de er en som sliter. Det blir kino ELLER noe annet. Derfor, be henne på noe annet istedet. Kino er asosialt i utgangspunktet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Jeg har store barn så forsåvidt kan jeg gå ut når jeg vil. Siden jeg er forholdsvis nyskilt har jeg få veninner i samme situasjon, det blir til at jeg sitter mye alene hjemme. Derfor blir det ekstra irriterende når det bare er inn og ut av kinoen og ikke tid til å sitte på en kafe en liten stund. Du må finne deg fler i din situasjon slik at du har større mulighet til å komme deg ut. Det er ikke nødvendig å fly på veggen når du bare har store barn ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.