Gjest QuePasta Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Terroraksjonene virkelig åpnet øynene til administrasjonen i USA, og at de nå vil gjøre det de mener er riktig for å skape en bedre og tryggere verden på sikt. Tenk om USA føler seg forpliktet til å ta ansvaret selv, etter å ha sett hvordan FNs handlingslammelse på balkan, i Rwanda kostet hundretusenvis av menneskeliv. 0 Siter
Gjest Konservativ Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Tenk at det går an å være så egoistisk! Du vil altså meie ned hele araberverdenen bare for å få fred? Utrolig!!!? 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Tenk at det går an å være så egoistisk! Du vil altså meie ned hele araberverdenen bare for å få fred? Utrolig!!!? Dersom du hadde fulgt med, ville du sett at jeg ikke støtter full krig i Irak. 0 Siter
Gjest Konservativ Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Dersom du hadde fulgt med, ville du sett at jeg ikke støtter full krig i Irak. Jasså, du støtter ikke all krig i Irak, men litt krig synes du er festlig? Enkelte mennesker gir meg gåsehud. 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 24. mars 2003 Skrevet 24. mars 2003 Jasså, du støtter ikke all krig i Irak, men litt krig synes du er festlig? Enkelte mennesker gir meg gåsehud. Hva slags mennesker omtaler krig som "festlig"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.