pirko Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Jeg ønsker å spille Need for speed 3. Men finner ikke 3d-kortet mitt....på 3d-innstall kan jeg velge mellom Direct3d device 1 eller software renderer...spillet starter kun når jeg velger software..og da blir jo grafikken selvfølgelig ræva..har g4ti-kort,og win xp (xp 1800+ prosessor) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Det er nok XP som er synderen. Jeg bruker Win ME til noen spill som ikke virker i XP. Eller sjekk med spillets nettsider om det fins noen "patcher". Det måtte gjøres med Max Payne før det virka i XP. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Regner med at du har lastet ned riktige nye drivere til kortet ditt ? 0 Siter
tiliti Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Du har ikke prøvd compatibility mode eller hva det nå heter da .. høyreklikk på exe-fila og velg egenskaper/properties. Så compatibility, Lek litt med kryss for compatibility og/eller display-settings. Kanskje det hjelper .. 0 Siter
pirko Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Skrevet 23. mars 2003 Du har ikke prøvd compatibility mode eller hva det nå heter da .. høyreklikk på exe-fila og velg egenskaper/properties. Så compatibility, Lek litt med kryss for compatibility og/eller display-settings. Kanskje det hjelper .. Har nok prøvd det ja...merka ikke noe forskjell 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.