Gå til innhold

minnes et Pentagon som på det sterkeste benektet

Anbefalte innlegg

Den arabiske TV-kanalen al-Jazeera viste søndag bilder som angivelig skal vise amerikanske krigsfanger i Irak. Pentagon sier bildene er et brudd på Genevé-konvensjonen."

Jeg minnes et Pentagon som på det sterkeste benektet at deres egen fremvisning av afghanske fanger på Guantanamo-basen var et brudd på samme konvensjon.

Dobbelmoralen lenge leve...

*rister på hodet*

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• shandy

5

• Mr Kahn

4

• laguna1365380434

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Morsk

*Dobbelmoralen lenge leve...*

Som vanlig har du ikke gjort hjemmeleksa di.

Stridens kjerne er jo at USA ikke anerkjenner disse folka som krigsfanger, men som terrorister, og de er dermed ikke beskyttet av Genevkonvensjonen.

Skivebom igjen Sør ! prøv påny !

laguna1365380434

Helt malapropos: dyrker du ingen lettere intresser? bollebaking eller øldrikking foreksempel?

Du er alltid i de innleggene med seriøst innhold, har aldri sett deg delta i noen trå om grunnere saker..

i så fall,er ikke det litt slitsomt?

Bare nysgjerrig...:)

mvh

*Dobbelmoralen lenge leve...*

Som vanlig har du ikke gjort hjemmeleksa di.

Stridens kjerne er jo at USA ikke anerkjenner disse folka som krigsfanger, men som terrorister, og de er dermed ikke beskyttet av Genevkonvensjonen.

Skivebom igjen Sør ! prøv påny !

USA har måtte annerkjene dem for lengst!

Igjen - forsøk å lese noe som ble publisert ETTER at Berlin-muren falt.

Og med din "logikk", så kan Saddam bare benekte at de er krigsfanger, og derfor vise dem frem på TV...

Med vennlig hilsen

Annonse

*ler*

Og besvare dine innlegg i "gangbang" tråden...???

Med vennlig hilsen

Ja dette var jo et bra svar. Er det like før det snurrer helt rundt?

Skjønner du ikke at folk blir rimelig lei av ditt gørrkjedelige mas. Det virker også mot sin hensikt, men det forstår du ikke.

Gå å legg deg litt, så kan du le i søvne.

Makan.

Helt malapropos: dyrker du ingen lettere intresser? bollebaking eller øldrikking foreksempel?

Du er alltid i de innleggene med seriøst innhold, har aldri sett deg delta i noen trå om grunnere saker..

i så fall,er ikke det litt slitsomt?

Bare nysgjerrig...:)

mvh

Hei Laguna,

Joda - jeg deltar i mange "lettere" diskusjoner på nettet, både her og andre steder.

Men jeg ble så provosert av hykleriet til Rumsfeld, fordi USA gjorde jo akkurat det samme selv. Men det er det ingen som nevner.

Faktisk er britisk presse (det jeg har lest i dag) "merkverdig" stille rundt dette. Selv-sensur.

Med vennlig hilsen

Ja dette var jo et bra svar. Er det like før det snurrer helt rundt?

Skjønner du ikke at folk blir rimelig lei av ditt gørrkjedelige mas. Det virker også mot sin hensikt, men det forstår du ikke.

Gå å legg deg litt, så kan du le i søvne.

Makan.

Slik surring overlater jeg til deg, Shandy. Du er så god til det. Må være den lange erfaringen du har!

:-)

Lykke til!

Med vennlig hilsen

Gjest Morsk

USA har måtte annerkjene dem for lengst!

Igjen - forsøk å lese noe som ble publisert ETTER at Berlin-muren falt.

Og med din "logikk", så kan Saddam bare benekte at de er krigsfanger, og derfor vise dem frem på TV...

Med vennlig hilsen

*USA har måtte annerkjene dem for lengst!*

I din verden har tydligvis ikke berlinmuren falt ennå !

KUN talibansoldatene har fått slik status. Ikke de som mistenkes tilhøre Bin-ladens gruppe.

Bildene ble vist FØR de fikk slik status.

*Og med din "logikk"*

Jeg omtaler USA's logikk, og ikke min.

Hvor mange ganger skal du skite i eget reir ?

Hold deg til saken istedenfor å diskutere "morsk".

laguna1365380434

Hei Laguna,

Joda - jeg deltar i mange "lettere" diskusjoner på nettet, både her og andre steder.

Men jeg ble så provosert av hykleriet til Rumsfeld, fordi USA gjorde jo akkurat det samme selv. Men det er det ingen som nevner.

Faktisk er britisk presse (det jeg har lest i dag) "merkverdig" stille rundt dette. Selv-sensur.

Med vennlig hilsen

Takk for svar! Da vet jeg det..

Jeg blir personelig jævlig sliten av å fokusere på kjipe nyheter.. Selv om jeg ofte blir provosert..

Trenger min daglige dose svada..

*USA har måtte annerkjene dem for lengst!*

I din verden har tydligvis ikke berlinmuren falt ennå !

KUN talibansoldatene har fått slik status. Ikke de som mistenkes tilhøre Bin-ladens gruppe.

Bildene ble vist FØR de fikk slik status.

*Og med din "logikk"*

Jeg omtaler USA's logikk, og ikke min.

Hvor mange ganger skal du skite i eget reir ?

Hold deg til saken istedenfor å diskutere "morsk".

Du skriver: "Bildene ble vist FØR de fikk slik status."

Og irakerene påstår nok at soldatene i Irak ble vist på TV før de fikk krigsfange status!

Med vennlig hilsen

Gjest Morsk

Du skriver: "Bildene ble vist FØR de fikk slik status."

Og irakerene påstår nok at soldatene i Irak ble vist på TV før de fikk krigsfange status!

Med vennlig hilsen

*Og irakerene påstår nok at soldatene i Irak ble vist på TV før de fikk krigsfange status!*

Etter å ha forvrengt fakta, er det nå tydligvis tid for å slipe fantasien løs.

Hva kalles denne sykdommen igjen ?

Annonse

Gjest Rusle

Hei Laguna,

Med vennlig hilsen

Du må bli flinkere til å svare på FU`er.

Takk for svar! Da vet jeg det..

Jeg blir personelig jævlig sliten av å fokusere på kjipe nyheter.. Selv om jeg ofte blir provosert..

Trenger min daglige dose svada..

Hei,

Joda - jeg fokuserer egentlig på masse annet også, men når man først har "sett ting", og vet hva som foregår, så er det vanskeligere å "snu ryggen til", fordi man vet det er der enda!

Men er mye morsomt i aviser og generelt på nettet også.

Med vennlig hilsen

*Og irakerene påstår nok at soldatene i Irak ble vist på TV før de fikk krigsfange status!*

Etter å ha forvrengt fakta, er det nå tydligvis tid for å slipe fantasien løs.

Hva kalles denne sykdommen igjen ?

USA viste bilder av krigsfanger.

Irak viste bilder av krigsfanger.

Ingen forskjell, og det vet du godt - selv om du forsøker å bortforklare det.

Med vennlig hilsen

Slik surring overlater jeg til deg, Shandy. Du er så god til det. Må være den lange erfaringen du har!

:-)

Lykke til!

Med vennlig hilsen

Hehe, ja du kan drømme du. Jeg er i det minst tilstdeværende der det skjer. Du går bakveier å slerver, snakk om egenindividets rett.

Skam deg og ta deg sammen.

Jeg blir regelrett kvalm av deg.

Fint skal det være (på overflaten, om halve ræva er bar)

Hva er det med deg egentlig?

Jo du kan kalle det et personfokusert innlegg og atter en gang klage til Webmaster, men se litt på deg selv. Du ler, håner, så å si spytter på andre.

Jeg hadde en viss sans for ditt særpreg før, nå er det bare håpløst. Fullstendig bak mål og ingen vettug mening.

Det er tragisk.

Hehe, ja du kan drømme du. Jeg er i det minst tilstdeværende der det skjer. Du går bakveier å slerver, snakk om egenindividets rett.

Skam deg og ta deg sammen.

Jeg blir regelrett kvalm av deg.

Fint skal det være (på overflaten, om halve ræva er bar)

Hva er det med deg egentlig?

Jo du kan kalle det et personfokusert innlegg og atter en gang klage til Webmaster, men se litt på deg selv. Du ler, håner, så å si spytter på andre.

Jeg hadde en viss sans for ditt særpreg før, nå er det bare håpløst. Fullstendig bak mål og ingen vettug mening.

Det er tragisk.

Du har min dypeste sympati.

Håper du blir frisk snart.

Med vennlig hilsen

Gjest Morsk

USA viste bilder av krigsfanger.

Irak viste bilder av krigsfanger.

Ingen forskjell, og det vet du godt - selv om du forsøker å bortforklare det.

Med vennlig hilsen

Jada, vi vet at du regner ditt forbilde Bin-Laden som en legitim kriger på linje med en norsk oberst.

Dine definisjoner er selvsagt helt uten allmen interesse.

Jada, vi vet at du regner ditt forbilde Bin-Laden som en legitim kriger på linje med en norsk oberst.

Dine definisjoner er selvsagt helt uten allmen interesse.

*ler*

Forstår du må skifte tema, Morsk.

Men her handlet det altså om dobbelmoralen når USA fordømmer andre for akkurat det samme som de selv har gjort for en liten stund siden.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...