Gå til innhold

Da ville jeg også blitt litt sur..:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke behov for å kalle din frykt for å eldes noe som helst. Men slike følelser kan lett bli selvbekreftende: Det er lite tiltrekkende å reagere panisk på grå hår og linjer rundt munnen.

Min erfaring er at hvis man er røykfri, trener og klarer å tenke positivt holder man seg ung lenge.

Gud hjelpe meg, nå høres jeg ut som et ekko av Lillian Müller. Hun har visst fiksa litt på puppa (fra liten til stor C) men er ellers ubeskåret. Jeg synes hun virker litt stiv i maska, men det er nå så.

Selv er jeg så heldig å kunne si med hånda på hjertet at jeg er finere i kroppen nå enn da jeg var 24. (Hvis det kan være noen trøst).Og jeg er et sted i førtiårene, som det så smukt heter. Men jeg hater bursdager. Min variant er altså at speilet er en venn og fødselsdatoen er en fiende.

Ja nå er det ikke sånn at jeg spyr av å se meg i speilet. Er igrunn rimelig fornøyd enda, alle påkjenninger og dritt tatt i betraktning.

Kroppen er det ikke så mange 20-åringer jeg ville byttet med, men sånt skal man ikke si høyt.

Alder liker jeg ikke å snakke om, folk kan heller gjette :-)

Det er noe snodig også, man føler seg på en måte gammel, på en annen måte så føler man seg som om man fremdeles var 20.

Det er ikke få ganger jeg undrer meg over at jeg har en guttunge som rager meg over hodet, og nærmer seg voksen, og ei sprettloppe på 9.

Utrolig rart :-)

Over til noe annet. Den smaken din altså ;-)

Hehe, husker godt da mama ble 30 år , og jeg tenkte GUUU så gamle de er !

Jaja , nå er jeg blitt 30 år selv , og er kjempefornøyd!

Og ei veninne av meg som er 49 år ser til og med ungguttene laaangt etter ;o)

Jeg kan ikke huske når mamma ble 30, av den enkle grunn at jeg ikke var født enda :-)

Jeg har gamle foreldre, og syntes nok det var litt flaut på barneskolen, men ikke så veldig at det gjorde noe. Mamma var kul og morsom, og ikke gammedags til sinns, slik mange av de andre var.

Jeg ville aldri byttet dem med noen :-)

Ja nå er det ikke sånn at jeg spyr av å se meg i speilet. Er igrunn rimelig fornøyd enda, alle påkjenninger og dritt tatt i betraktning.

Kroppen er det ikke så mange 20-åringer jeg ville byttet med, men sånt skal man ikke si høyt.

Alder liker jeg ikke å snakke om, folk kan heller gjette :-)

Det er noe snodig også, man føler seg på en måte gammel, på en annen måte så føler man seg som om man fremdeles var 20.

Det er ikke få ganger jeg undrer meg over at jeg har en guttunge som rager meg over hodet, og nærmer seg voksen, og ei sprettloppe på 9.

Utrolig rart :-)

Over til noe annet. Den smaken din altså ;-)

Fedon er slettet fra lista. Han virker for slapp for meg. Så det er kanskje et bittelite håp for meg tross alt? Skjønner egentlig ikke at jeg kunne kalle ham søt en gang.

Er det noen andre jeg har sansen for? Ja, en skuespiller i en tulleserie på TV2 om en prektig prestefamilie med ørten unger og hjemmeværende kone. Han spiller presten. (Seventh heaven?) Har også sett ham i andre filmer. Han har litt høyt hårfeste og sjarmerende smil. Kan du fikse ham til meg?

Annonse

Nei fader, nå hørtes det jo ut som om jeg driver å snusker med andre her :-(

Det er selvsagt sambo som er yngre enn meg, det vet da du, men det er ikke sikkert at andre som leser gjør det.

Du er vel ikke så gammel, at du føler deg sånn kan vel ha med andre ting å gjøre. Jeg også føler meg gammel og sliten av og til, men har ikke lyst til å se sånn ut forde :-)

Men helt ærlig oppi alt dette utseendepratet, det viktigste er å få være frisk, og at de nærmeste får være det.

Jeg har sikkert visst det en gang - at sambissen din var yngre enn deg - men dethar jeg glemt.

Ja, helt klart - det viktigste er å være frisk. Det merker man når man ikke er det lenger.

men - jo - jeg har alltid følt meg minst 10 år eldre enn jeg er- syns ikke det er bare negativt heller:-)

Jeg er like opptatt av det ytre som deg, bare at jeg gjør ikke noe med det.

Fedon er slettet fra lista. Han virker for slapp for meg. Så det er kanskje et bittelite håp for meg tross alt? Skjønner egentlig ikke at jeg kunne kalle ham søt en gang.

Er det noen andre jeg har sansen for? Ja, en skuespiller i en tulleserie på TV2 om en prektig prestefamilie med ørten unger og hjemmeværende kone. Han spiller presten. (Seventh heaven?) Har også sett ham i andre filmer. Han har litt høyt hårfeste og sjarmerende smil. Kan du fikse ham til meg?

Enig med deg om han - Steve Collins heter han! Han ligner også på han som spilte i Chitty Chitty bang bang - han...........han...........med det merkelige navnet,...........*søker på Google*........Dick Van Dyke ! - - -de ligner litt, synes jeg:

Se her:

http://epguides.com/DickVanDykeShow/cast.jpg

og

http://aeroangel3.tripod.com/Collins.JPG

Enig med deg om han - Steve Collins heter han! Han ligner også på han som spilte i Chitty Chitty bang bang - han...........han...........med det merkelige navnet,...........*søker på Google*........Dick Van Dyke ! - - -de ligner litt, synes jeg:

Se her:

http://epguides.com/DickVanDykeShow/cast.jpg

og

http://aeroangel3.tripod.com/Collins.JPG

Takk skal du ha! Fint bilde!

Gjest Rusle

Jeg har sikkert visst det en gang - at sambissen din var yngre enn deg - men dethar jeg glemt.

Ja, helt klart - det viktigste er å være frisk. Det merker man når man ikke er det lenger.

men - jo - jeg har alltid følt meg minst 10 år eldre enn jeg er- syns ikke det er bare negativt heller:-)

Jeg er like opptatt av det ytre som deg, bare at jeg gjør ikke noe med det.

Da har du en sunn holdning.

Den som kunne hatt det.....;-(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...