Gå til innhold

Hvis jeg var Michael Douglas..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke sprøtt hva penger og status kan gi en mann her i livet? Gamle, skrukkete filmskuespillere får rålekre damer - damer som hadde behandlet dem som luft og aldri hadde sett på dem to ganger om de var kjøpmannen på super'n eller postbudet.

M. Douglas er i sannhet en heldiggris, ja. Jeg er heller ikke lesbisk, men man har da øyne i huet for det :-)

Men hva ser hun i ham? Det har jeg lurt på litt for lenge.

Tja, menn med makt og status er jo ikke å forakte..

Han var jo pen før, men det er leeenge siden.

Synes det er merkelig at til og med rike, vakre jenter faller for rike gamle menn.

Celina og Røkke er det første jeg kommer på, men han er kanskje ikke så gammel som han ser ut..?

Er det ikke sprøtt hva penger og status kan gi en mann her i livet? Gamle, skrukkete filmskuespillere får rålekre damer - damer som hadde behandlet dem som luft og aldri hadde sett på dem to ganger om de var kjøpmannen på super'n eller postbudet.

M. Douglas er i sannhet en heldiggris, ja. Jeg er heller ikke lesbisk, men man har da øyne i huet for det :-)

Sjekk forsida på siste Se og Hør!

Han Dizzie Tunes-fyren er mistenkelig lik Spitting Image-dokkene (evt. Sjuende far i huset, dagen derpå)

Men dama hans er det ikkeno'å si på..!

Annonse

Gjest ytrex

Synes det er merkelig at til og med rike, vakre jenter faller for rike gamle menn.

Celina og Røkke er det første jeg kommer på, men han er kanskje ikke så gammel som han ser ut..?

Hallo???

Kjell Inge Røkke er vel ikke gammel??? Han er vel bare midt i førtiårene?

Gjest appendix

Men hva ser hun i ham? Det har jeg lurt på litt for lenge.

Penger, makt og kjendisstatus (idrett. film, media) blir oppfattet som veldig sexy av mange kvinner. For mange viktigere enn utseende.

Hva skal du med en kjekk mann uten ovennevnte kvalifikasjoner? Han vil jo bare andre kvinner fly etter, og så har du ingenting igjen for strevet hvis han blir kapret av andre.

Med en penger, makt, kjendis-mann så har du i det minste fått noen viktige forbindelser innen kjendisverdenen (sjanse for ny makan type!) og kanskje et klekkelig bidrag med på veien hvis noen andre vil ha han.

Slik er livet!

Forøvrig er jeg veldig glad jeg ikke er en del av det livet der. Greier meg lenge med mine middelmådige omgivelser. De blir ihvertfall ikke smurt utover forsida av Se & Hør.

Michale Douglas hadde jeg sett på om han jobbet på supern på hjørnet :-)

Det er vel det indre som teller og ikke hvor rynkete man er?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...