Gå til innhold

Enkel og noenlunde rimelig feiring av jubilant!

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Svigerfar blir 50 år! samboern min min gjøre noe hyggelig for han på dagen hans... Helst ha selskap, men det blir litt kort tid på å stelle istand.

har noen gode forslag til feiring? helst noe litt spesielt siden han blir 50.. tenkte å ta han med ut på middag, men det er jo litt kjedelig med abre det da! Overraskelsesfest hadde vært litt moro, men aner ikke hvor vi kan ha det..

Bor i Oslo forresten!

På forhånd takk! ; )

Fortsetter under...

kort tid? - dere har vel visst i 49 år at han ble 50? :-)....vel kanskje ikke alle de årene da men...

Vel, -jeg syns dere skal prøve å tromme sammen hans venner og familie, -og så kan dere gå og kjøre gocart i Smalvollveien - - og så kan dere bestille bord et sted og spise der etterpå - om ingen vil ha det hjemme hos seg.:-)

Gjest Pricilla

kort tid? - dere har vel visst i 49 år at han ble 50? :-)....vel kanskje ikke alle de årene da men...

Vel, -jeg syns dere skal prøve å tromme sammen hans venner og familie, -og så kan dere gå og kjøre gocart i Smalvollveien - - og så kan dere bestille bord et sted og spise der etterpå - om ingen vil ha det hjemme hos seg.:-)

joa.. Men ble kort varsel om at sambis skulle ordne noe! han er sånn "i siste lita" fyr... *irriterende*.

Spurte sambis om når faren hadde bursdag, men det visste han ikke! Måtte høre med moren og skrive opp alle datoene til hele fammen jeg, noen må jo holde orden! : ) Dette gjorde jeg for ikke lenge siden..

Dessuten sa sambis han ble 49 - ikke 50! Det sa han først i helgen... Da kom det opp at han skulle ordne noe også! Jppi!

Gokart er nok ikke noe for han tror jeg.. ganske så sær type, veldig opptatt av familie da.. Så aknskje det blir middag osv. hjemme hos oss. (Har litt liten plass da men.. )

Takk for tipset i hvert fall! : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...