Soria Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Kan noen fortelle meg hvordan en lager agurksalat? Jeg kjøpte laksefileter og agurk i dag, men jeg vet ikke hvordan salaten lages. Hva trenger jeg for å lage den? 0 Siter
Gjest et tips bare....... Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 skjør agurken i skiver.Ha en bolle med vann,bland sukker og agurkskivene oppi.Ferdig. 0 Siter
Soria Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Skrevet 25. mars 2003 skjør agurken i skiver.Ha en bolle med vann,bland sukker og agurkskivene oppi.Ferdig. Takk :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 skjør agurken i skiver.Ha en bolle med vann,bland sukker og agurkskivene oppi.Ferdig. Sukker? Trodde laken skulle være syrlig jeg? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 Takk :-) Laken skal være av vann, eddik sukker, salt og pepper. Smak den til sånn som du liker den =) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 25. mars 2003 Skrevet 25. mars 2003 skjør agurken i skiver.Ha en bolle med vann,bland sukker og agurkskivene oppi.Ferdig. Og eddik... 0 Siter
Soria Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Skrevet 25. mars 2003 Laken skal være av vann, eddik sukker, salt og pepper. Smak den til sånn som du liker den =) Takk. Dette hørtes riktig ut :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Takk. Dette hørtes riktig ut :-) For å gjøre forvirringen total, slik liker jeg den: Høvle en agurk i skiver med ostehøvel. Litt salt og pepper, 1 knivsodd sukker, bittelitt sitron, eddikk, vann og et par dråper matolje. Rist i glass, ha over. La stå en stund før spising. 0 Siter
Babooba Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Av min mor har jeg lært en litt annen variant av agurksalat til laks. Har et beger rømme i en bolle i rører inn sukker og eddik etter smak. Skjærer agurken i skiver (med ostehøvel) over og blander i rømmen. Enkelt og kjempegodt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.