Gå til innhold

antisosial personlighetsforstyrrelse!

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Nå er hele kjøkkenet fullt av knuste glass og tallerkener. Er så fortvilet over diagnosen "301.7 - Personlighetsforstyrrelse med asosiale trekk (ikke kriminell)" at jeg stadig vekk finner meg i å kaste ting i vegge eller hyle fortvilet eller knuse noe! Skulle ønske psykiateren min var her til å avkrefte denne FORFERDELIGE OG KRENKENDE diagnosen, men han er sykemeldt enda!! FAEN ALTSÅ. Jeg har lyst til å skjære meg sønder og sammen, jeg er så fortvilet. Sitter hver kveld og risper opp lårene mine. Og det er HANS skyld, den jævla udugelige psykologen som våget stemple meg på den verst tenkelige måten! Jeg har det helt forferdelig, takket være han! Samt takket være alle parkeringsbøtene JEG må betale, som min ex-samboer har skaffet meg, når han har tjuvlånt MIN bil...det er jo HAN som er antisosial?! Men JEG som fikk diagnosen. Ufattelig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99615-antisosial-personlighetsforstyrrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du må få gjort noe med dette ganske kjapt. Det er jo åpenbart at dette plager deg veldig og at det har gjort det ganske lenge.

Psykiateren din har også vært sykemeldt ganske lenge nå, har han ikke? Er han privat eller går du til en poliklinikk? Hvis du går til en poliklinikk kunne du jo ringe dit og forklare at denne gamle diagnosen plager deg veldig og be om å få en eller noen flere timer med en annen psykiater eller psykolog - sånn at dere kunne få diskutert dette og fastslått at du ikke møter denne diagnosen. Da kan du jo også diskutere hva du skal gjøre i forhold til psykologen som ga deg diagnosen i utgangspunktet - en psykolog som åpenbart er en idiot og en kvakksalver.

Jeg forstår din frustrasjon over å få denne diagnosen 11 år gammel.

Likevel vil det være mer konstruktivt å forsøke ved sin adferd å motbevise den enn å bekrefte den.

Av og til tar jeg meg i å lure på hva(/om) du egentlig tenker før du svarer folk.

• 20 år senere...

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...