Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg går jevnlig til akupunktur, og har fått beskjed om at jeg skal svelge tre dråper eukalyptusolje to ganger daglig. På flasken står det at det er "helsefarlig, og kan forårsake lungeskade ved svelging. Ved svelging må ikke brekning fremkalles:kontakt lege omgående". Jeg har alstå fått brekninger ved flere tilfeller, men har ikke kontaktet lege. Om jeg har fått tildelt medisinen av fagpersonell, gjelder dette da?? Skal jeg slutte å ta det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99999-eukalyptusolje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hei..

Jeg tror jeg ville ha tatt kontakt med legen jeg for å forhøre meg...

Ved bruk av eterisk olje som medisin er det svært viktig at man bruker oljer som er av meget god kvalitet. Jeg kan ikke så mye om innvortes bruk av olje, så jeg ville snakket med akupunktøren mon om dette. Og jeg ville kjøpt olje hos en aromaterapeut eller naturterapeut, enkelte helsekostforretninger har også kvalitetsoljer. Får noen år siden var jeg veldig plaget med magesmerter da hjalp det med fenikkelolje jeg har bestandig brukt å kjøpt kvalitetsolje, men jeg var fri får den og kjøpte en billig olje på apoteket og den hadde ingen virkning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/99999-eukalyptusolje/#findComment-566788
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...