Gå til innhold

Vår gynekolog svarer på dine spørsmål


Gjest Admin Doktoronline

Anbefalte innlegg

Gjest Admin Doktoronline

Trenger du råd fra en gynekolog? For 149 kroner svarer vår ekspert Mette Moen på spørsmål.

Hennes spesialområder er hormonforstyrrelser, kvinnens overgangsalder, blødningsforstyrrelser, endometriose og prevensjon.

 

Det er viktig at du oppgir alderen din når du stiller spørsmål til Mette Moen.

 

Still spørsmål til gynekologen her.

 

Dersom du har spørsmål om seksuelt overførbarbare sykdommer bør du rette spørsmålet til vår spesialist i mikrobiologi - Miklos Degre. Han finner du i forumet for kjønnssykdommer og infeksjonsmedisin.

 

post-171016-0-94291700-1367847690.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Hei.jeg er 57 år og lurer på hva som er best for meg å ta av medikamenter når d gjeller overgangsplager.fikk hjerteinfarkt 32 år gammel har icd etter to tacycardi.bruker 160mg sotalol.5mg zestril.plavix.loratidin.slutta med seroxat på januar grunnet overvekt fikk store plager med tretthet og uro.Befynte på i august med zoloft.har også begynt med catapresan to ganger daglig.ble litt bedre men sliter mye fortsatt.mitt bl.trykk er 100/70 men d må være lavt for å spare hjerte.har du noe tips som kan gjøre meg bedre?Hilsen sliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Hei.jeg er 57 år og lurer på hva som er best for meg å ta av medikamenter når d gjeller overgangsplager.fikk hjerteinfarkt 32 år gammel har icd etter to tacycardi.bruker 160mg sotalol.5mg zestril.plavix.loratidin.slutta med seroxat på januar grunnet overvekt fikk store plager med tretthet og uro.Befynte på i august med zoloft.har også begynt med catapresan to ganger daglig.ble litt bedre men sliter mye fortsatt.mitt bl.trykk er 100/70 men d må være lavt for å spare hjerte.har du noe tips som kan gjøre meg bedre?Hilsen sliten!

 

Dersom du vil ha svar fra gynekolog Mette Moen må du stille spørsmål via Eksperttjenesten vår. Den finner du her: http://www.klikk.no/helse/doktoronline/eksperttjeneste  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...