Gå til innhold

Plutselige blødninger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en jente på 23 år, fått to barn for 3 og 5 år siden, og har hatt helt normal mens etter dette. Syklus som jeg kan stille klokken etter. Jeg får nøyaktig den 12 og 13 hver eneste måned. Men for et lite døgn siden begynte jeg å blø. Jeg har en rift etter fødslene som skal re-opereres, så tenkte at det var denne som kanskje hadde sprukket litt. Men det ble mer og mer blod, og det er helt brunt og noe koagulert. Det er enda 9 dagers tid til mens kommer. Jeg blør ikke ved eggløsning (aldri gjort, og syntes dette er i overkant mye) og jeg har litt vondt på h.side av navlen og under navlen. Ikke hatt sex på 2 mnds tid, og jeg er ikke gravid. 

 

Jeg ringte legevakten, men de mente at dette er helt normalt, og at jeg ikke skulle tenke mer på det. Har nå fylt 3 bind på like mange timer. Det kunne minnet om en spontanabort, men var på UL for udefinerte magesmerter i både april og midten av juni, og jeg var ikke gravid. Bør jeg ta dette på alvor, eller roe meg ned som sykepleieren ba meg om? Ba om å få prate med lege, da jeg er helsearbeider selv, og ikke helt tar andre på alvor alltid. Men det var ikke nødvendig. 



Anonymous poster hash: 0821f...e14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke normalt med en slik ekstra blødning. Det hørs ut til å være ganske rikelig blødning. Jeg synes at du skal få en time hos din fastlege for en undersøkelse. Hvis blødingen øker på i helgen, synes jeg at du skal ta kontakt med legevakten igjen.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...