Gå til innhold

*prikker mrxx på skulderen*


Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Det vil jeg da håpe, en gentleman som du ville aldri latt være å gi tilbake om du fikk først.

Men for gamle dagers skyld, så kunne du slå til å sende henne bildet, så skulle det ikke forundre meg om du fikk noe brukbart tilbake.

Du har rett, jeg gir alltid tilbake hvis det er avtalt.

Men når jeg tenker meg om, så mener jeg jaggu at hun fikk det, men ikke si det til henne, for da kan jeg kanskje forhandle litt igjen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    41

  • Mary Poppins

    18

  • flisa

    8

  • amber sun

    8

Mest aktive i denne tråden

Du har rett, jeg gir alltid tilbake hvis det er avtalt.

Men når jeg tenker meg om, så mener jeg jaggu at hun fikk det, men ikke si det til henne, for da kan jeg kanskje forhandle litt igjen, hehe.

*Lover å holde munn* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske at jeg har lovet henne noe sånt, det må i tilfelle ha vært i bytte med noe jeg ikke fikk, hehe.

pøh! du lovet.. jeg husker det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett, jeg gir alltid tilbake hvis det er avtalt.

Men når jeg tenker meg om, så mener jeg jaggu at hun fikk det, men ikke si det til henne, for da kan jeg kanskje forhandle litt igjen, hehe.

Nei jeg tror jeg bare fikk overarm og øyne skjønner du.. men du.. bare send igjen du så finner vi fort ut om jeg har sett det før eller ikke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg tror jeg bare fikk overarm og øyne skjønner du.. men du.. bare send igjen du så finner vi fort ut om jeg har sett det før eller ikke ;-)

Her tror jeg det trengs forhandlinger til gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrxx er nok en kjernekar, men av en eller annen grunn ser jeg for meg en bestefartype med briller og skjegg. Dog kan han sine kunster, både verbalt og på annen måte :P.

Hehe, her tar du i alle fall feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tråden er fra 2005 ;) Jeg fikk bilde den gangen, men ikke magbilde tror jeg, som jeg også ble lovet. Men jeg fikk bl.a en muskuløs overarm, så jeg var fornøyd med det hehe:)

OMG! Har dere bodd her inne så lenge...

*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen grunn til å rødme, kjære. Det er dol, her applauderer vi slikt. Ta den helt ut, du lever bare én gang pleier vi å si.

;)

*Puster lettet ut*

Dere er så forståelsesfulle altså! Nå håper jeg bare at ikke Märtha og Harald gjemmer seg bak nick her, da blir det månelyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221772897' post='3962743]

Bilde, slutt å spille kostbar ;o)

Skulle tro du var befal i militæret, slik som du kommanderer, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...