Gå til innhold

Vaskemaskinen henter ikke skyllemiddel


spiky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sannsynligvis tett i den utgangen som skyllemiddelet skal passere i. Kok opp 1/2 liter vann, og hell det kokende vannet i beholderen for skyllemiddel. Gjenta til du ser at det er åpent igjen:-) Det har i hvert fall hjulpet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de fleste maskiner er det mulig å dra ut hele "såpebeholderen". Ta den i så fall ut og gjør den grundig ren. Gjør også rent i vanntilløpene og ellers der du kommer til.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sannsynligvis tett i den utgangen som skyllemiddelet skal passere i. Kok opp 1/2 liter vann, og hell det kokende vannet i beholderen for skyllemiddel. Gjenta til du ser at det er åpent igjen:-) Det har i hvert fall hjulpet meg.

Tuusen takk. Jeg gjorde rent selve beholderen, men det hjalp ikke. Skal prøve med kokende vann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk. Jeg gjorde rent selve beholderen, men det hjalp ikke. Skal prøve med kokende vann :-)

Nei, det hjelper ikke og vaske beholderen. Man må helle på varmt vann for og løse opp skyllemiddelpropper som danner seg nedover i systemet etter hvert. I bruksanvisningen til min vaskemaskin står det at skyllemiddelet i beholderen skal blandes med varmt vann når jeg vasker. Da unngår man nok lettere dette problemet.

Håper du fikk orden på det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...