Gå til innhold

Menstruasjon i 16 dager + sopp?


Tannpasta

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg er en jente på 23 år som hadde en soppinfeksjon for tre uker siden. Etter over en uke med cannesten (både vag tbl og salve) uten effekt, dro jeg til fastlegen hvor jeg fikk antibiotika vag i tre dager - som tok plagene mine av sopp (lukt, utflod, smerter sårhet). Men jeg fikk menstruasjon rett etter dette, og jeg er på den 16. dagen nå. Jeg har alltid hatt normal menstruasjon, jeg tok p-stav i februar i år så 6mnds perioden skal være over. I tillegg fikk jeg smerter nedentil på torsdag. Jeg er sår i underlivet, har små sår og det svir og klør konstant. Det e rveldig smertefult om nor kommer borti. Jeg har burkt cannesten siden torsdag, men er bare blitt verre i løpet av helgen. Jeg sjekket meg for klamydia for vel 5 uker siden og hadde ikke det (har hatt det en gang før og da hadde jeg menstruasjon helt til jeg ble frisk), men jeg har kjæreste så det burde ikke være noe klamydia nå siden vi nylig testet oss. Menstruasjonen er helt mørk og kaffegrutaktig blandet med friskt blod. Jeg har ikke noe temperatur, men er noe svimmel. Har lavt blodtrykk til vanlig så kan ha noe med det å gjøre også. Trener normalt og er normalvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

P-staven kan når som helst gi uregelmessige blødninger, altså også ut over 6 måneder. Hvis du har sår i underlivet, bør du få sjekket om det kan være herpes. Be om raskt å få en time så det kan bli tatt prøve og så du kan få lokalbehandling med smertestillende liniment.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...