Gå til innhold

Vagina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hvite prikker i underlivet så lenge jeg kan huske. Har trodd det har vært sopp som det fortsatt kan være og har gått på canesten. Jeg har veldig mye utflod som er tykk og hvit. I det hele svir det som bare rakkeren og jeg klær meg til vanvitt dagen lang. Hva bør jeg gjøre og jeg trenger sårt deres hjelp!!!!

Anonymkode: 137d8...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Små hvite prikker på de indre kjønnsleppene er vanlig. Det er små talgkjertler som produserer et fettstoff som beskytter huden. Hvit klumpet utflod kan være sopp, men hvis det ikke hjelper med soppbehandling, bør du få en undersøkelse hos fastlegen.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg har ikke mulighet for å dra til legen før i desember. Mulig jeg kan ta vekk svie og kløe enn så lenge?

- hilsen jeg som skrev innlegget 

Anonymkode: 137d8...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...