Gå til innhold

Mette-nye spørsmål på "gynekolog i dag"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at tråden har sklidd litt ut uten at jeg kan styre det. Men du har rett, jeg mente 6 og 8 cm på de to største muskelknutene. 

Har de vokst fort når de har vokst 3cm på et halvt år? 

Jeg fikk ganske diffust svar av gynekologen om muskelknutene kan føre til sviing som minner om uvi. (Ikke utslag på stix). Han så ikke noe sår eller noe. Svarte de kunne ha en årsak men virket usikker. 

Anonymkode: da076...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg har dessverre ikke kapasitet til å gå tilbake og sjekke trådene for å se om det er diskusjon mellom brukerne eller om det er nye spørsmål til meg. Nye spørsmål til meg må legges inn som ny tråd, hvis det ikke er direkte relatert til mitt svar.

Ja, 3 cm betyr hurtigst vekst, men det betyr ikke noe i seg selv. Muskelknuter kan ikke gi svie ved vannlating, men de kan trykke på blæren og gi økt vannlatingstrang.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. 

Jeg må innrømme at jeg nå ikke klarer å unngå å tenke på kreft. Jeg har ikke barn. Ikke gått på prevensjon. 

Hurtigvoksende muskelknuter. Skumle ord... 

Anonymkode: da076...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...