Gå til innhold

Snåsamannen mener Trump blir skutt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg ville ikke blitt veldig overrasket siden flete presidenter har blitt skutt før, og han er ekstra kontroversiell. Det er så mange kjente folk som går hardt og uforsonelig ut mot ham, og det gir en viss "legitimitet" til potensielle mordere.

På den annen side er det nok vanskeligere å skyte en president nå for tiden enn det var før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Kanonføde skrev:

Hvor står det?

Hvorfor i alle dager skulle den gamle svindleren vite det?

Jeg så det var noen som la det ut på FB. Han er ikke en svindler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg ville ikke blitt veldig overrasket siden flete presidenter har blitt skutt før, og han er ekstra kontroversiell. Det er så mange kjente folk som går hardt og uforsonelig ut mot ham, og det gir en viss "legitimitet" til potensielle mordere.

På den annen side er det nok vanskeligere å skyte en president nå for tiden enn det var før.

Det er nok vold i verden, får ikke håpe han blir skutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også tror han kommer til å bli slutt. Men OM det skjer vet vel meget få. Snåsamannen er hele Norges svindler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Master skrev:

Jeg også tror han kommer til å bli slutt. Men OM det skjer vet vel meget få. Snåsamannen er hele Norges svindler.

Uff dette gidder jeg ikke, han har hjulpet så mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Uff dette gidder jeg ikke, han har hjulpet så mange. 

At vi har forskjellig synspunkt skader vel ingen? Du startet jo selv tråden om Snåsamannen og Trump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Master skrev:

At vi har forskjellig synspunkt skader vel ingen? Du startet jo selv tråden om Snåsamannen og Trump.

Greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, stjernestøv said:

Uff dette gidder jeg ikke, han har hjulpet så mange. 

Du spør om hva vi syns om Snåsakallens hypotetiske uttalelser om at Trump blir skutt. Vi svarer at Snåsa'en ikke vet det, siden han er en svindler og ikke er synsk (siden det ikke er mulig å være synsk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Kanonføde skrev:

Du spør om hva vi syns om Snåsakallens hypotetiske uttalelser om at Trump blir skutt. Vi svarer at Snåsa'en ikke vet det, siden han er en svindler og ikke er synsk (siden det ikke er mulig å være synsk).

Ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja synes egentlig det er rart om han ikke blir skutt, så bla.a at noen av disse folkene ble inspirert av mainstream media til å kidnappe og torturere en psykisk utviklingshemmed hvit gutt (og viste frem ansiktene sine og sa navnene sine, de tenkte at samfunnet støttet deres handlinger pga medienes fremstilling så de var ikke engang bekymret for å bli tatt), fordi han var trump supporter og hvit, og så streamet de torturen for sine venner som koste seg med streamen og ikke rapporterte det til politiet selvsagt. Mainstream media gir disse folkene inntrykk av at dette er helt greit, fordi de blir undertrykt av trump og hans supportere, så å slå tilbake er helt greit.

Hvorfor mediene holder på slik klarer jeg ikke helt å skjønne, spessielt når statistikken viser at det er fattige som blir "urettferdig behandlet", ikke "svarte" som sådan. Ja blir du født fattig så er det stor sannsynlighet for at politiet vil "plage deg" inklusivt drepe deg, som regel pga ting som følger med fattigdommen. Da får mediene si det da, ja det er et problem åpenbart, vis frem statistikken, men istedenfor så viser de bare sorte fattige, og viser at de sorte fattige blir "plaget" av politiet, som jo er rett, men misvisende, det er pga fattigdsomrelaterte ting at de blir plaget på samme måte som de fattige hvite, ikke pga rase

Men vi får nesten bare se hva som skjer

Anonymkode: 7b40a...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja synes egentlig det er rart om han ikke blir skutt, så bla.a at noen av disse folkene ble inspirert av mainstream media til å kidnappe og torturere en psykisk utviklingshemmed hvit gutt (og viste frem ansiktene sine og sa navnene sine, de tenkte at samfunnet støttet deres handlinger pga medienes fremstilling så de var ikke engang bekymret for å bli tatt), fordi han var trump supporter og hvit, og så streamet de torturen for sine venner som koste seg med streamen og ikke rapporterte det til politiet selvsagt. Mainstream media gir disse folkene inntrykk av at dette er helt greit, fordi de blir undertrykt av trump og hans supportere, så å slå tilbake er helt greit.

Hvorfor mediene holder på slik klarer jeg ikke helt å skjønne, spessielt når statistikken viser at det er fattige som blir "urettferdig behandlet", ikke "svarte" som sådan. Ja blir du født fattig så er det stor sannsynlighet for at politiet vil "plage deg" inklusivt drepe deg, som regel pga ting som følger med fattigdommen. Da får mediene si det da, ja det er et problem åpenbart, vis frem statistikken, men istedenfor så viser de bare sorte fattige, og viser at de sorte fattige blir "plaget" av politiet, som jo er rett, men misvisende, det er pga fattigdsomrelaterte ting at de blir plaget på samme måte som de fattige hvite, ikke pga rase

Men vi får nesten bare se hva som skjer

Anonymkode: 7b40a...f8b

En som er på yotutube sa at Trump representerte hat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Hva mener du om det? Jeg syns det er skummelt.

Det sa jeg dagen før Snåsamannen sa det.

Tiden får vise om jeg har overnaturlige evner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Det sa jeg dagen før Snåsamannen sa det.

Tiden får vise om jeg har overnaturlige evner ;)

For en gal verden vi lever i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du bidrar godt da :P 

Anonymkode: 21d7d...4bc

Det er i tilfelle galskapen som gjør meg gal, galskapen rundt meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutes ago, stjernestøv said:

En som er på yotutube sa at Trump representerte hat. 

Hva betyr det å "representere" hat? Er det sånn at man ikke viser hat, men liksom er "advokat" for hatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kanonføde skrev:

Hva betyr det å "representere" hat? Er det sånn at man ikke viser hat, men liksom er "advokat" for hatet?

Ja det er vel sånn på en måte. Og clinton reprstenterte falkst håp- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Uff dette gidder jeg ikke, han har hjulpet så mange. 

De har blitt rundlurt.

Anonymkode: 6baa0...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...