Gå til innhold

Mislykket sacrocolpopexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har fikk for 2 år siden fjernet livmoren med laparaskopi grunnet prolaps ( cystocele og rectocele), i forbindelse med hysterektomien ble det utført en sacrocolpopexy for å holde "ting" oppe. Har i etterkant fått utført en operasjon for rectocele. Men til tross for disse operasjonene så har jeg plager fra vaginaen, selve  cystocelet er ikke reparert og jeg kjenner tydelig blæra buler inn i skjeden og kjenner underlivet hele dagen. Selve livmorhalsen henger lavt inni skjeden og den henger i nærheten anus ( er ekstremt vid blitt så derfor jeg kjenner dette innenfra) Vil anslå at den henger 3-4 cm inn og jeg kan føre fingeren lenger oppover ved siden av livmorhalsen. Kan det være mulig at dette nettet har løsnet? Eller kan det hende det ikke er strammet opp godt nok? Hender det at dette inngrepet må gjennomføres på nytt? Eller kan det være mulig at plagene fra fremre skjedevegg blir borte kun ved fremre vaginalplastikk? Jeg er 35 år

Anonymkode: 940a4...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det kan jeg dessverre ikke vurdere, du må få en undersøkelse på den avdeling som har utført operasjonen. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...