Gå til innhold

Uteblitt menstruasjon i pillefri uke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Håper virkelig noen kan gi meg ett svar på dette. Jeg har gått på ppillen Oralcon i 6 år og aldri hatt problemer med denne typen. Har av og til oppet over mens i flere månder, og i den pillefrie uken har mensen pleid å komme etter 2-3 dager. 

Har nå pillefri uke, og er på dag 5, men mensen har enda ikke dukket opp! Har heller ingen symptomer på at den kjennes ut som den er på vei. 

Har hatt fast partner i 8 mnd, og har som sagt gått på samme ppillen i 6 år uten problem tidligere. Tar pillen ca samme tid hver dag, når jeg legger meg. 

Er det en sjanse for at jeg er gravid? Eller er det et annet svar på dette. 

 

Hilseb fortvila jente på 22 år

Anonymkode: 94aea...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan være at mensen er bare litt "surrete". Jeg prøver å gå fra pillebrett til pillebrett uten pauser. Men ofte så får jeg brun utflod som går over til mer å mer blod. Å det er som regel når jeg begynner på brett to.Å da tar jeg 3 dagers pause før jeg fortsetter  med brett. Det som er så rart er at når jeg tar pause de tre dagene så er det nesten så blodet stopper opp. Å så begynner jeg å blø skikkelig den fjerde dagen når jeg starter på pillene igjen. Helt bakvendt.

Anonymkode: e4ff0...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg har ikke noe form for blodig/brun utflod nå. Alt er som vanlig liksom. 0tegn til mensen :-( Aldri vært sånn før.. 

Endret av Jente22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det kan skje at menstruasjonen ikke kommer, men du bør absolutt utelukke graviditet. Hvis testen er negativ fortsetter du med pillen som vanlig.

Vennlig hilsen Mette

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...