Gå til innhold

French


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 minutt siden, Kanonføde skrev:

Norge kan da ikke gå til krig mot andre land for grunner som dette...? Du er med på den?

Sa ingenting om krig ;) 

Anonymkode: 16349...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Mener du det han nevner om de som ligger på sykehus?

Anonymkode: 16349...324

Ja, blant annet. Hvorfor var det viktigere å redde livet til French enn andre?

Svar: mediaoppmerksomhet og valgkamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Sa ingenting om krig ;) 

Anonymkode: 16349...324

Nei, du gjorde ikke det, fordi du ikke skjønner at det ville vært en krigshandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Kanonføde skrev:

Ja, blant annet. Hvorfor var det viktigere å redde livet til French enn andre?

Svar: mediaoppmerksomhet og valgkamp.

Svaret er ditt svar.

Dessuten er det noe helt annet. Hint- Reiseforsikring, om en skal tenke kynisk.

Hvem som helst kan komme opp i en uheldig situasjon i utlandet. I tillegg var det ikke tilstrekkelig med bevis osv osv. 

Anonymkode: 16349...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ligger på sykehus i utlandet har selv valgt å reise uten reiseforsikring. Synes ikke at denne saken kan sammenlignes med det å ligge på sykehus uten reiseforsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med hun som kom fra latin Amerika nå nylig da? (Husker ikke hvilket land) Hun fikk jo mye hjelp fra norske myndigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Reiseforsikring", ja. Den var god.

Hvis det er noen som selv har skyld for å trenge hjelp så er det French. Men det er selvsagt ikke slikt "systemet" skal fungere etter, dvs. hvem som "fortjener" hjelp eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Kanonføde skrev:

"Reiseforsikring", ja. Den var god.

Hvis det er noen som selv har skyld for å trenge hjelp så er det French. Men det er selvsagt ikke slikt "systemet" skal fungere etter, dvs. hvem som "fortjener" hjelp eller ikke.

Hva vet du om det? Du har kun dine antagelser, og har allerede fordømt hele mannen og måten han ble reddet på. Det er faktisk mulig å være på feil sted til feil tid.

Anonymkode: 16349...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Kanonføde skrev:

"Reiseforsikring", ja. Den var god.

Hvis det er noen som selv har skyld for å trenge hjelp så er det French. Men det er selvsagt ikke slikt "systemet" skal fungere etter, dvs. hvem som "fortjener" hjelp eller ikke.

Den rettssaken mot French og Moland var vel ikke akkurat rettferdig.  Og hvis de hadde gjort noe så har vel French sonet lenge nok nå (under særdeles dårlige forhold)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva vet du om det? Du har kun dine antagelser, og har allerede fordømt hele mannen og måten han ble reddet på. Det er faktisk mulig å være på feil sted til feil tid.

Anonymkode: 16349...324

Nei, jeg har ikke fordømt mannen og måten han ble reddet på. Les det som står, og ikke tillegg meg annet for å vinne argumentet.

Det French og Moland begikk seg ut på er noe veldig risikofyllt. Det er å be om bråk. Da vil jeg si at de har mer skyld i problemene enn om man blir smittet av et virus og har glemt reiseforsikring. Uansett er det ikke hvem som har "skyld" i problemet dette dreier seg om, så det er er sidespor. Det handler om rettferdig tildeling av ressurser. Det er urimelig at enkeltpersoner skal beslaglegge mye mer enn andre får, fordi det er politisk mynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Kanonføde skrev:

Nei, jeg har ikke fordømt mannen og måten han ble reddet på. Les det som står, og ikke tillegg meg annet for å vinne argumentet.

Det French og Moland begikk seg ut på er noe veldig risikofyllt. Det er å be om bråk. Da vil jeg si at de har mer skyld i problemene enn om man blir smittet av et virus og har glemt reiseforsikring. Uansett er det ikke hvem som har "skyld" i problemet dette dreier seg om, så det er er sidespor. Det handler om rettferdig tildeling av ressurser. Det er urimelig at enkeltpersoner skal beslaglegge mye mer enn andre får, fordi det er politisk mynt.

"Glemt" reiseforsikring ja, du er morsom du lille venn. Det er langt flere enn French som er reddet og hentet. Du er bare så utrolig besatt av urettferdig VS rettferdig. 

Anonymkode: 16349...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Kanonføde skrev:

Nei, jeg har ikke fordømt mannen og måten han ble reddet på. Les det som står, og ikke tillegg meg annet for å vinne argumentet.

Det French og Moland begikk seg ut på er noe veldig risikofyllt. Det er å be om bråk. Da vil jeg si at de har mer skyld i problemene enn om man blir smittet av et virus og har glemt reiseforsikring. Uansett er det ikke hvem som har "skyld" i problemet dette dreier seg om, så det er er sidespor. Det handler om rettferdig tildeling av ressurser. Det er urimelig at enkeltpersoner skal beslaglegge mye mer enn andre får, fordi det er politisk mynt.

Noen trenger i perioder mye ressurser, andre ikke. Ifølge det du sier så skal ikke jeg få mer hjelp av helsevesenet da jeg har ligget mye på sykehus, både somatisk og psykiatrisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, emilie321 said:

Noen trenger i perioder mye ressurser, andre ikke. Ifølge det du sier så skal ikke jeg få mer hjelp av helsevesenet da jeg har ligget mye på sykehus, både somatisk og psykiatrisk. 

Det handler selvsagt også om behovet, men når andre dør på sykehuset uten at UD løfter en finger, da er dette urimelig høy ressursbruk. Og hvorfor? Fordi det er god politisk mynt.

Og når Solberg på selveste 17. mai kan holde møte om at "hun" har klart det, da lukter jeg lunten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, Kanonføde skrev:

Det handler selvsagt også om behovet, men når andre dør på sykehuset uten at UD løfter en finger, da er dette urimelig høy ressursbruk. Og hvorfor? Fordi det er god politisk mynt.

Og når Solberg på selveste 17. mai kan holde møte om at "hun" har klart det, da lukter jeg lunten.

Må være ille å ikke tenke positive tanker. 

Anonymkode: 16349...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Må være ille å ikke tenke positive tanker. 

Anonymkode: 16349...324

Noen ville ansett kritisk sans som positivt karaktertrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Kanonføde skrev:

Noen ville ansett kritisk sans som positivt karaktertrekk.

Absolutt, men ikke overdrevet. Det er bare, trist.

Anonymkode: 16349...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Absolutt, men ikke overdrevet. Det er bare, trist.

Anonymkode: 16349...324

Hva tror du French syns om meg som person da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Kanonføde skrev:

Hva tror du French syns om meg som person da?

Har jeg ingen formening om

Anonymkode: 16349...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...