Gå til innhold

Utflod/spiral/p sprøyte ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Etter et smertehelvete i over til år , så fikk jeg ut spiralen og fikk begynne på p sprøyten i stede !

har mistet mensen allerede på sprøyte nr1.. problemet er at det er masse utflod, tykk og hvit men lukter ikke.. dette har vart i over en måne og det er mye. Jeg går med bind året rundt så og si så har dette noen sammenheng ? Har godt over til truseinlegg men føler meg ikkw trygg med det. 

Kan det bli mer utflod av og bruke bind? Noe jeg kan gjøre for og få det til og stoppe ? Tenker jo at dette er lite greit med tanke på kjæresten og i sommer på ferien i Tyrkia... har ikke lyst og ligge i syden med bind og tampong takler jeg svært dårlig.

Anonymkode: a5823...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det kan ikke bli utflod av å bruke bind. Hvis det ikke er kløe eller ubehagelig lukt, så er det nok å regne som normalt utflod. Den har gjerne syrlig lukt pga de normale melkebakterier i skjeden. Du kan få en sjekk hos fastlegen for å utelukke f.eks sopp, men finner han/hun ikke noe unormalt, så er det dessverre ikke så mye man kan gjøre for å redusere utflod.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...