Gå til innhold

Sliter med samliv - ønsker å bli gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg har vært gift i over 7 år og sliter med samliv. Jeg sliter psykisk og har gått på forskjellige medisiner, beroligende slik at jeg skal klare å ha sex med mannen men jeg tør ikke og er veldig redd. Jeg tør heller ikke å dra til gynekolog pga angst. Hva kan jeg gjøre for å lykkes i forholdet, for at vi skal klare å ha sex, uten psykiske plager, hva kan vi gjøre for å få den lysten, og samt den tanken at dette kan gå bra. Jeg ønsker å bli gravid og sliter veldig mye med angst og depresjon fordi jeg ikke har klart å ha sex med min mann.

Anonymkode: face9...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du er ikke den eneste som sliter med et slikt problem, og når det så er barneønske i tillegg, så er problemet dobbelt. Du bør komme til en sexolog som forhåpentlig kan hjelpe deg. Så kommer gynekologen i annen rekke.

Jeg håper at det lykkes deg å få hjelp. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei. Takk for ditt svar. Jeg håper virkelig jeg kan komme meg ut av mørke en dag. Har du noen tips om hvem jeg eventuelt kan snakke med? Erfaren, flink, forståelsesfull Kvinnelig sexolog? 

Anonymkode: face9...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Vi kan dessverre ikke anbefale leger eller annet helsepersonell her i forum.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...