Gå til innhold

Mulig feil sted å spør. Men hva hadde dere gjort? Babygråt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trenger ikke fagsvar på dette, men så klart bra å høre fra en fagperson også som vil babyer/barns beste hvis det er tid til det. 

Jeg har omtrent mistet nattesøvnen  i 3 netter fordi jeg var så feig. En dag kom jeg inn i en butikk. En baby på kanskje 6-7 mnd gråt voldsomt i vognen sin. Virkelig tømte lungene. Den unge moren bare prøvde å få han til å ligge på ryggen. Noe som en baby i den alderen absolutt ikke vil. Han prøvde å snu seg og hun vrengte han rundt på rygg igjen og han gråt voldsomt. Hun trøstet absolutt ikke, bare virket irritert. Det kom også litt gulp opp slik at han hostet. Men hun snudde han rundt igjen. Da da opp og lå og hikstet kanskje 5 min før han gråt like høyt igjen. Bestemoren gikk like ved uten å gjøre noe.

Jeg får ikke fred altså. Jeg hadde så lyst til å si til henne at, TA opp og trøst barnet ditt! Hva hadde dere gjort? Neste gang må jeg bare si noe hvis jeg ser slikt. Det er noe med å gå over en grense å risikere å tråkke noen på tærne jeg ikke er så god på... Jeg lurer på hvordan denne lubne nydelige babyen har det hjemme. 

Anonymkode: 3d307...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kom en skrivefeil over her. Det skulle stå at, "da ga han opp og lå og hikstet..."

Anonymkode: 3d307...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...