Gå til innhold

Blør etter konisering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå har jeg blødd ettet konisering i 14 dager. Fikk det gjort ved lokalbedøvelse på en poliklinik. Det er akkurat som det gir seg helt en halv  dag, så er det påan igjen. Ikke store mengden, men fyller 4 bind til dagen.  Mørk farge på det som kommer. Litt magesmerter følger med. Skal på ferie til helgen tror du det kan ha stoppet da. Er det noe en kan gjøre for å få det til å minke/stoppe. Har ikke  hatt de store anstrengelsene og har heller ikke trent.

Anonymkode: c4aaf...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke vanlig å blø så lenge. Jeg synes absolutt at du skal ta kontakt med poliklinikken og få en sjekk før du drar på ferie. Noen ganger må det settes et sting for å stoppe blødningen, andre ganger kan det injiseres et legemiddel. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Det er ikke vanlig å blø så lenge. Jeg synes absolutt at du skal ta kontakt med poliklinikken og få en sjekk før du drar på ferie. Noen ganger må det settes et sting for å stoppe blødningen, andre ganger kan det injiseres et legemiddel. Vennlig hilsen Mette

Takk for svar. Står på enkelte sider at det kan ta 3 uker før såret er grodd og at man kan regne med større blodtildannet utflod. Står litt forskjellig på de forskjellige sykehussidene.Hvet nesten ikke hvilke faktaopplysninger en skal gå for. Men står som på den nedenfor at det kan blø i 14 dager. Men da får jeg ta kontakt med gyn poliklinikk i morgen

IMG_5943.PNG

Anonymkode: c4aaf...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ringte opp etter ditt råd. Sa det samne som jeg skreiv her. De sa det motsatte. Var normalt å blø opptil 6 uker. Skulle være ganske blodutflod For at de skulle sy. Det setter en liten demper på ferien. Med de forhåndsregler en må ta da. Men får gjøre det beste utav det

Anonymkode: c4aaf...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I følge sykepleieren kunne vist noen blø opptil 6 uker. Var denne skorpen som løstnet meinte hun da.

Anonymkode: c4aaf...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes det kunne være best med en sjekk før ferien, men hvis avdelingen ikke mener at det er nødvendig, så er det vel greit. God ferie.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Jeg synes det kunne være best med en sjekk før ferien, men hvis avdelingen ikke mener at det er nødvendig, så er det vel greit. God ferie.

Vennlig hilsen Mette

Ja hadde håpet de ville si det samme og ta en sjekk.  Som passient hører en på fagfolk, ble litt bekymret i går. Men når de ikke ville ta meg inn er det ikke mye en får gjort. Var ganske bestemt hun jeg snakket med. Takk for raskt svar.  Takk. Håper ferien blir fin uansett. 

Anonymkode: c4aaf...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Er det badeferie, så sett inn en stor tampong og ta den ut rett etter badet!

God ferie, hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...