Gå til innhold

En gammel doler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For mange år siden kom jeg i kontakt med en dame som jeg tror var islandsk, men er ikke sikker.  Hun var mye i New York.  Jeg kunne tenkt meg å finne henne igjen.  Er det noen av dere som vet hvem jeg snakker om og hvor hun er å finne?

Anonymkode: 1151f...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan i all verden skal man klare skjønne hvem det er du snakker om med så lite informasjon?

Og det finnes sikkert fler til akkurat den lille beskrivelsen du ga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For mange år siden kom jeg i kontakt med en dame som jeg tror var islandsk, men er ikke sikker.  Hun var mye i New York.  Jeg kunne tenkt meg å finne henne igjen.  Er det noen av dere som vet hvem jeg snakker om

Ja.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

og hvor hun er å finne?

Anonymkode: 1151f...1a1

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, ALeXz skrev:

Hvordan i all verden skal man klare skjønne hvem det er du snakker om med så lite informasjon?

Og det finnes sikkert fler til akkurat den lille beskrivelsen du ga.

For noen av oss er det nok informasjon, men aner ikke hvor hun er å finne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun ikke er en av de anonyme og har lagt om skrivestilen helt er det en god stund siden hun var på dol nå. Minst et år, husker ikke helt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en anonym her i mars som noen trodde / antydet var henne.  Men hun bekreftet det ikke, tvert i mot.  Jeg aner ikke hvem hun er i virkeligheten.

Hvis du husker ett av de gamle nickene hennes, kan du jo forsøke med en PM, det ligger mange gamle nick i lista der.  Men de trenger jo ikke være knyttet til noen aktiv e-post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

For mange år siden kom jeg i kontakt med en dame som jeg tror var islandsk, men er ikke sikker.  Hun var mye i New York.  Jeg kunne tenkt meg å finne henne igjen.  Er det noen av dere som vet hvem jeg snakker om og hvor hun er å finne?

Anonymkode: 1151f...1a1

Lenge siden jeg har sett henne men skrivestil (+ litt mer) kunne lett forveksles med en annen som har vært innom med ujevne mellomrom. Følg rådet til Laban og skriv en fellesmelding til de nickene du husker hun har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kj

17 hours ago, Nicklusheletida said:

For noen av oss er det nok informasjon, men aner ikke hvor hun er å finne :)

Joa, men jeg kjenner jo selv ei fra Island som gikk på skole i USA (husker ikke hvor), men kan jo ikke vite om det eventuelt skulle vært hun :P  Var vel egentlig det jeg mente, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å sende melding er om hun i det hele tatt varsles om det. Hvis hun må logge seg på DOL for å vite at hun har fått melding, så er man like langt. Jeg fx får ikke pushvarsel el annen om at jeg har fått meldinger her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, ALeXz skrev:

Jeg kj

Joa, men jeg kjenner jo selv ei fra Island som gikk på skole i USA (husker ikke hvor), men kan jo ikke vite om det eventuelt skulle vært hun :P  Var vel egentlig det jeg mente, hehe

Som også er på DOL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Andreaswell said:

Som også er på DOL?

Akkurat det vet jeg ikke, hehe..

Men koblet faktisk ikke før jeg så svaret ditt nå at hun var fra DOL, tenkte doler som noe helt annet, akkurat hva vet jeg ikke men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...