Gå til innhold

er denne bmi kalkulatoren til å stole på?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg målte min midje, hofte og hals med målebånd. da kom det frem dette i resultatet (ser ut til at jeg snart må skaffe meg rullestol...):

 

feeeeit

 

 

 

her er er resultatet uten mål av hofta:

Screenshot_20170821-123726

 

 

her er bare bmi uten hofte hals og midje:

Screenshot_20170821-123751

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne BMI-kalkulatoren er helt korrekt.

BMI = Vekt i kilogram dividert på kvadratet av høyden i meter : 108/1,79= 60,335. 60,335/1,79 = 33,71

Anonymkode: d2a31...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne BMI-kalkulatoren er helt korrekt.

BMI = Vekt i kilogram dividert på kvadratet av høyden i meter : 108/1,79= 60,335. 60,335/1,79 = 33,71

Anonymkode: d2a31...89a

ok. det rare er at jeg syns ikke selv at jeg har extremt mye fedme (3 og høyere), bare noe fedme stadium 1. men jeg har maaaaassse fett på haka da (kan ikke se halsen). jeg har bred beinbygning (ligger i slekta). jeg kan gå, men denne bmien viser at jeg snart må skaffe meg fedmerullestol...

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

ok. det rare er at jeg syns ikke selv at jeg har extremt mye fedme (3 og høyere), bare noe fedme stadium 1. men jeg har maaaaassse fett på haka da (kan ikke se halsen). jeg har bred beinbygning (ligger i slekta). jeg kan gå, men denne bmien viser at jeg snart må skaffe meg fedmerullestol...

Stemmer du at du har livvidde på 132 cm? Det høres veldig mye ut.

Anonymkode: 4c399...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stemmer du at du har livvidde på 132 cm? Det høres veldig mye ut.

Anonymkode: 4c399...0af

ja, for apotekdama målte det på midjen min i dag når jeg skulle kjøpe stor nokk voksenbleier til de voldsomste mensblødningene mine. jeg fikk prøver av xl og l bleier, og jeg passer L bleiene, og xl blir litt for stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Blomsterfluen skrev:

ok. det rare er at jeg syns ikke selv at jeg har extremt mye fedme (3 og høyere), bare noe fedme stadium 1. men jeg har maaaaassse fett på haka da (kan ikke se halsen). jeg har bred beinbygning (ligger i slekta). jeg kan gå, men denne bmien viser at jeg snart må skaffe meg fedmerullestol...

Da bør du heller satse på å gå ned i vekt. :) Hvordan gikk det med planene om å kutte kraftig ned på smågodt og komme seg ut på gåturer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
59 minutter siden, Lillemus skrev:

Da bør du heller satse på å gå ned i vekt. :) Hvordan gikk det med planene om å kutte kraftig ned på smågodt og komme seg ut på gåturer?

det gikk bra med å kutte på snopet. jeg slal begynne å gå litt i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Blomsterfluen skrev:

det gikk bra med å kutte på snopet. jeg slal begynne å gå litt i høst.

Det er bare å begynne med en gang. :) Ta på deg sko og jakke og gå en tur nå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
11 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er bare å begynne med en gang. :) Ta på deg sko og jakke og gå en tur nå. :) 

ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...