Gå til innhold

Trenger å gå til lege??


Tanyaar

Anbefalte innlegg

Hei,  I sommer var jeg i hjemlandet og hos en Gynekolog lege for å fjerne harmonispiral som jeg hadd brukt 5 år. Før dette jeg gjorde ultralyd forvå sjekke hvor ligger spiralen. Jeg fikk dette fra legen på ultralyden som jeg sender til deg nå. Kan du se på den vær så snill og anbefale meg trenger jeg å bestille time hos lege?

jeg er 41 år gamel og har to barn 7 og 5 åring. Når jeg ble ferdig hos ultralyd gynekolog legen fjernet hun spiralen til meg og sa jeg har betegnelsen så skrev hun en sjampo for å vaske med. Og to tabletter men jeg ikke kjøpte de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det var dessverre ikke noe vedlegg. Mente gynekologen at du ikke trengte ny spiral? Har du hatt menstruasjoner siden spiralen ble fjernet? Er du  frisk og uten plager? Inntil situasjonen er avklart, bør du bruke prevensjon.

Vennlig hilsen Mette

PS vennligst ikke bruk navn i forum, det er ikke uhøflig å være anonym her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg blodde litt noen dråper etter spiral og 04.08 kommer menst etter 30 dager men det var tre dager med bare noen dråper. Jeg sa jeg vil ha pause noen måneder før jeg bruke spiral engang til. Jeg har ikke noe plager men første månede jeg var nesten hele tiden vått. Men uten noen som lukte vondt.

Anonymkode: d5a3e...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei det er 5 over og mens kommer ikke men i dag kommer bare noen brune dråper og stopper jeg gjøre ikke graviditetest til nå fordi jeg ikke sikret at jeg er gravid selv om jeg har vondt i magen og brystene så jeg har noe symboler som gravid hva skal jeg gjøre skal bestille time hos lege? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det er 5 over og mens kommer ikke men i dag kommer bare noen brune dråper og stopper jeg gjøre ikke graviditetest til nå fordi jeg ikke sikret at jeg er gravid selv om jeg har vondt i magen og brystene så jeg har noe symboler som gravid hva skal jeg gjøre skal bestille time hos lege? Vær så snill kan du svaret meg fort jeg er så nervøs takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Tanyaar skrev:

Hei det er 5 over og mens kommer ikke men i dag kommer bare noen brune dråper og stopper jeg gjøre ikke graviditetest til nå fordi jeg ikke sikret at jeg er gravid selv om jeg har vondt i magen og brystene så jeg har noe symboler som gravid hva skal jeg gjøre skal bestille time hos lege? Vær så snill kan du svaret meg fort jeg er så nervøs takk.

Det er vel greit å ta en graviditetstest først (skjønte ikke hva du sa om graviditetstest i innlegget).

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare vite hva er det brune dråper er det betyr at mens er på vei eller jeg er gravid jeg er 41 år 12.07 jeg har tatt ut hormon spiral dom jeg hadde den for 5 år. Jeg har to barn 7-5 år 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Best å ta en graviditetstest for å være på den sikre siden, ellers er det bare å vente. Når man er 41 år kan det gå lengre tid mellom blødningene. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal du ha. Men forrige mens det det var noen dråper litt brun og veldig lite blod. Skal jeg vente noen dager til hvis det kommer ikke mer brune skal ta graviditetstest? Eller hvor lenge skal jeg vente?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...