Gå til innhold

Økt utflod?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har de siste 2/3 dagene hatt veldig mye utflod (tror jeg). Er litt usikker på om det er utflod, men kjenner at noe renner i skjeden, hvis det gir mening. Har riktig nok nettopp hatt mensen, men har aldri opplevd lignende. Kjenner mange ganger (plagsomt) at noe "renner i skjeden". Er dette normalt?

Har også opplevd hyppig vannlatningstrang i det siste, begynte for noen uker siden, så gikk det bort, og nå er det tilbake. Hva kan dette være? Er det mulig at jeg har eggstokkreft, eller muligens livmorkreft?

Er 18 år. 

Anonymkode: 3a166...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Etter din beskrivelse er det ikke noe som kommer ut av skjeden, men noe du kjenner inne i skjeden? Det er ikke et symptom ved kreft, kan jeg berolige deg med. Du sier at det kom etter menstruasjonen. Kan du ha glemt en tampong i skjeden? Jeg kan ikke komme med forklaring på fenomenet uten undersøkelse. Er du engstelig, så få fastlegen til å undersøke deg. Jeg vet ikke om du før har hatt en underlivsundersøkelse? Det kan jo være greit å få en sjekk for chlamydia, hvis du har hatt samleie.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...