Gå til innhold

Magesmerter etter fødsel


starlight92

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg fødte for 4 uker siden og har nå og da slitt med magesmerter i etterkant. Trodde det hadde gitt seg men nå har jeg igjen kraftige smerter i mage/rygg/bekken område. Er også veldig kvalm hele tiden.

Var under svangerskapet en del plaget med bekkensmerter, men føler de smertene jeg har nå er mer diffuse og ligger mer i hele magen. Kommer alltid med sterk kvalme 

Blødningene har avtatt nå etter fødselen 

 Er dette noe som burde undersøkes?

Skal på 6 ukers kontroll om 2 uker men er veldig tungt med så mye kvalme og magesmerter. Passer på å spise og drikke mye vann uten at det hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes at du skal få utelukket at det er en infeksjon på gang. Gå til din fastlege og få sjekket med en blodprøve, CRP, som vil være forhøyet ved en infeksjon. Er den normal, kan man med større trygghet se det an.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...