Gå til innhold

Til Mette


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det normalt å få treg mage,sånn at man alltid må kjempe for å gå på do etter keisersnitt.Tok keisersnitt for fire år siden,og etter dette har magen aldri vært den samme. Før hadde jeg null problem. Jeg spiser stort sett det samme som før jeg var gravid.Kan jo sikkert være på grunn av graviditeten generelt,alt blir jo flyttet på inni der. Nå kan det gå flere dager før jeg må på do og når jeg går så er det bare et slit.  Virker som det er et press eller noe på tarmen for avføringen er veldig tynn( altså i utseende,ikke i konsistens)Beklager litt ekle detaljer. Vet ikke om dette er ditt område,men du vet kanskje om noe kan skje med tarmen ved keisersnitt? Var forøvrig et hastesnitt,men det betyr vel kanskje ikke så mye. Har altså ennå ikke tatt dette opp med legen min...

Anonymkode: 8cdd1...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Der skjer ikke noe med tarmen med keisersnitt. Snittet ligger på forsiden av livmoren, så det er ikke relasjon til tarmen. Dine nye symptomer må ha annen årsak.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Der skjer ikke noe med tarmen med keisersnitt. Snittet ligger på forsiden av livmoren, så det er ikke relasjon til tarmen. Dine nye symptomer må ha annen årsak.

Vennlig hilsen Mette

Var bra å få svar på at det ikke kan være årsaken.Takk for svar og god jul:)

Anonymkode: 8cdd1...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...