Gå til innhold

kan man få kreft i underlivet hviss man ikke vasker seg ofte nokk inni der?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

1 time siden, tjohei1 skrev:

Ta det opp på lydopptak på mobilen. Da har du bevis.

ja. har prøvd det. men da sier personalet at de nekter å høre på opptaksbeviset, fordi det er stragfbart å ta opp samtaler sier de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Blomsterfluen skrev:

ja. har prøvd det. men da sier personalet at de nekter å høre på opptaksbeviset, fordi det er stragfbart å ta opp samtaler sier de.

Ta kontakt med fri rettshjelp. Du har rett til privatliv selv om du har autismeasberger. Hva er det? Jeg har bare hørt om enten autisme eller Asberger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, tjohei1 skrev:

Ta kontakt med fri rettshjelp. Du har rett til privatliv selv om du har autismeasberger. Hva er det? Jeg har bare hørt om enten autisme eller Asberger. 

ok. autismeasberger er bare noe jeg kaller min barneautisme for, sån at ikke folk skal tro at jeg har utviklingshemming. fordi jeg er mer asberger i oppførsel enn dyp autist, selvom jeg ikke har asberger men har barneautisme (infantil autisme) diagnosen.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...