Gå til innhold

Nu går alt så meget bedre, Høyre det suverent største partiet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Arbeiderpartiet får en oppslutning på bare 19,4 prosent på TV 2s nyeste partimåling.

Høyre havner på 30,5 prosent, en fremgang på hele 3,9 prosentpoeng!

Lie, Gerhardsen og gutta boys hadde snudd seg flere ganger i graven,om de hadde sett dagens ledere i AP. En udugelig gjeng karrierepolitikere uten skitt på fingra.

Samtidig lykkes Erna Solberg med å fremstå som en samlende statsminister. Hun gjør alt riktig, og har fått et stort politisk overtak. Det murres nok blant Høyres rikeste og mest konservative medlemmer over at de ikke kutter mer i skattene, ikke minst fjernet formuesskatten, men Erna er egenrådig og står fjellstøtt, og i Høyre er man for smarte og dannede til å ødelegge partiet med en maktkamp. 

https://www.nettavisen.no/nyheter/ap-under-20-prosent-pa-ny-maling/3423405103.html

Anonymkode: 49d89...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Det er veldig rart å se og vanskelig å forstå. Husker den gang det var krise for AP å komme under 36,9. Det er lenge siden nå.

Jeg tror et relativt stort Frp gjør at H oppfattes mer som et samlende sentrumsparti. Det er gjerne i sentrum makta ligger. Høyre har fått sin #metoo sak, men jeg tviler på om den får noen som helst effekt. Den er over før den har begynt, og folk er utmattet etter Giske saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg er oppfostret med att Høyre er for rikfolk. Så det sitter langt inne å glede seg over tingenes tilstand. Selv om jeg ofte stemmer FRP for å "korrigere" innvandringspolitikken så kommer jeg  fra en familie som har stemt AP eller SV... Så neste gang kanskje stemmer jeg AP. Selv om jeg ikke liker Støre.

 

Høyre er ett parti for rikfolk. Nå skal de begynne med upopulære ting som å gjøre det mindre attraktivt å få tidlig pensjon og slike ting. Jeg liker Erna, men ikke politikken hennes. Neste valg er nok AP friskmeldt igjen. Man ser jo att me-too. hysteriet har felt andre politikere også. Men kun AP har tapt veldig mye på det.

 

Jeg vet ikke om Frp Leirsteing har prøvd å sjekke opp disse tenåringene, eller hva det er. Men er det sjekking, så er jo det verre enn noe Giske gjorde, med tanke på alder på mottakerne av de slibrige epostene.

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...