Gå til innhold

Krampeanfall nederst i magen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skulle egentlig hatt mensen for 4 dager siden, enda ikke kommet. Lurer på om det kan ha noe med at jeg satt inn pstav for en uke siden? Men spørsmålet mitt er. Er det noe farlig å få kraftige krampetak ? Fikk dette etter p-staven ble satt inn. Jeg tenker det kan ha noe med siden jeg har p stav og det at jeg ikke får mensen? Eller er jeg helt på jordet

Anonymkode: 38dfc...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Ja, det er ganske vanlig at det kan komme uregelmessige blødninger med p-staven, og hos noen kan det stoppe helt opp. Krampetak er ikke vanlig bivirkning av p-staven, men du bør sjekke at du ikke er gravid.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Ja, det er ganske vanlig at det kan komme uregelmessige blødninger med p-staven, og hos noen kan det stoppe helt opp. Krampetak er ikke vanlig bivirkning av p-staven, men du bør sjekke at du ikke er gravid.

Vennlig hilsen Mette

Så krampene kan ikke være fordi jeg egentlig skulle hatt mensen denne uka?ikke gravid, sjekket før jeg satt inn

Anonymkode: 38dfc...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Nei, det er ikke en god forklaring at du har menstruasjonssmerter på et tidspunkt hvor du pleier å få menstruasjon. Det har kroppen ingen hukommelse om.

Du hadde negativ gravitest og fikk så p-staven innsatt tre dager før ventet menstruasjon. Nå er du fire dager over tiden og har kramper.

Jeg vil fortsatt anbefale en graviditetstest, og er den negativ ser du det an. Er den positiv søker du lege.

Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...