Gå til innhold

P-pille slutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har sluttet på p-pillene, ca 30 dager siden.. har gått på de 6 år, har ikke fått mensen ennå. Er det vanlig ? 

Anonymkode: 986de...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke uvanlig at første menstruasjon etter p-pille slutt kommer noe senere enn ventet. Har den ikke kommet etter tre måneder, bør du søke lege. Du må huske at du kan bli gravid før menstruasjonen kommer igjen.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var hos gynekolog neste rett etter jeg stoppet med pillene, hun sa alt var sånn som det skal være. Så det kan bare være at det er tregt? Men når jeg gikk på pillene og glemte en så fikk eg jo mensen med en gang. 

Anonymkode: 986de...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Men nå har du vel vært uten p-piller i mer enn en måned. Da virker pillen ikke lenger. Nå skal ditt eget hormonsystem ta over, og det har med p-pillen 'vært ute av drift' i seks år. Det tar litt tid å komme i gang. Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...