Gå til innhold

Super Styler fra TvShop

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger

Ehem...dette er litt flaut ja.

Men i dag morges så jeg litt på TvShop, hvor de solgte SuperStyler (it's super!).

Megateit reklame, men kan børsten faktisk fungere? Bruker nokså lang tid om morgenen på å krølle inn håret, og blir litt sliten i håndleddet.

Noen som tilfeldigvis har prøvd det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100004-super-styler-fra-tvshop/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanya1365380060

Ja, kjøpte den jeg..hehe :)

Den er ikke like bra som den ser ut som for å si det sånn.

Jeg har bølger i håret, bruker den da for å få rettere hår, og den virker til det + at man får fine krøller/bølger. Når jeg skal ut så pleier jeg noen ganger å krølle håret helt nederst i en stor krøll, og den klarer det fint :)'

Så ja, den funker helt greit, men det tar tid og krefter. Den er svær og man må bruke krefter på å holde den igjen. Men hvis du gidder det, så kan du vel prøve den ut, den er jo ikke dum..

Men jeg sverger heller til krølltang og rettetang jeg, mye lettere og tar kortere tid :)

Jupp, en sånn børste.

Den virker nok ikke som i reklamen, men den virker kanskje litt..hm.

Tja... om den ikke er så veldig dyr, kan det kanskje være greit å prøve? Ikke alt som er så bra som det later til å være av de der tv-shopvarene, men noe duger bedre enn andre ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...