Gå til innhold

Til alle som sliter med hodepine !!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virker marsipan mot migrene? Jeg kan jo alltids prøve, men er innlegget seriøst? Har nøtteallergi, så kan ikke spise for mye marsipan om gangen.. Men migrenen er et helvete! Varer også MINST et døgn eller to. Hvor mye spiste du da??

Hei. Jeg var faktisk seriøs. Jeg fikk rådet om marsipan av en venn som har migrene som fant det ut helt tilfeldig. Jeg har ikke migrene, men har ofte hodepine som varer noen dager. Har prøvd marsipantrikset to ganger bare, og det funket for meg begge gangene, - kjapt. Jeg liker ikke marsipan engang!

Annonse

Gjest bebba

Dette høres helt merkelig ut. Det eneste jeg vet er at jeg som drikker kaffe hver eneste dag får hodepine av koffeinmangel hvis jeg dropper kaffen. Det har jeg regnet som enslags abstinens. Sjokolade, nøtter, rødvin og flere ting er gift for meg og flere som har migrene så hvorfor skulle marsipan hjelpe?

Dette høres helt merkelig ut. Det eneste jeg vet er at jeg som drikker kaffe hver eneste dag får hodepine av koffeinmangel hvis jeg dropper kaffen. Det har jeg regnet som enslags abstinens. Sjokolade, nøtter, rødvin og flere ting er gift for meg og flere som har migrene så hvorfor skulle marsipan hjelpe?

Migrene vet jeg ingenting om...

Ville egentlig bare dele et godt råd med andre som sliter med hodepine :-) Så får de som vil prøve.

Funker mot hodepine som skyldes lavt blodsukker kanskje..?

Hvor mye spiste du og hvor raskt hjalp det?

Jeg spiste én marsipanpølse, og det hjalp i løpet av ca 5 minutter. (brusen jeg hadde drukket tidligere på dagen hjalp ikke, så da var det kanskje ikke pga blodsukkeret?)

Gjest lis@bet

Jeg spiste én marsipanpølse, og det hjalp i løpet av ca 5 minutter. (brusen jeg hadde drukket tidligere på dagen hjalp ikke, så da var det kanskje ikke pga blodsukkeret?)

Kommer an på hvor mye brus du er vant til å drikke. Cola har som kjent en vanedannende effekt, og man kan få hodepine dersom man plutselig kutter ned på den daglige dosen.

Men marsipan skal testes, kanskje den får meg til å slappe av slik at stresshodepinen jeg lider av forsvinner! :-)

Kommer an på hvor mye brus du er vant til å drikke. Cola har som kjent en vanedannende effekt, og man kan få hodepine dersom man plutselig kutter ned på den daglige dosen.

Men marsipan skal testes, kanskje den får meg til å slappe av slik at stresshodepinen jeg lider av forsvinner! :-)

Da får du gi meg tilbakemelding etterpå da :-)

Annonse

Virker marsipan mot migrene? Jeg kan jo alltids prøve, men er innlegget seriøst? Har nøtteallergi, så kan ikke spise for mye marsipan om gangen.. Men migrenen er et helvete! Varer også MINST et døgn eller to. Hvor mye spiste du da??

Hvis du greier å spise marsipan, eller noe annet for den del, når du har migrene er du jammen god. Da kan du ikke ha ordentlig migrene, og med nøtteallergi på toppen, ville jeg IKKE prøvd ut marsipantrikset.

Men for all del, for de med vanlig hodepine, er det jo bare å prøve. Alt er jo bedre enn å stappe i seg en haug av smertestillende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...