Gå til innhold

Måtte UPC brenne i helvete...

Anbefalte innlegg

Forbanna ubrukelige greier! Nå har vi vært uten internett tilgang siden torsdag, og jeg er avhengig av internett for å få gjort jobben min...

Det er ikke lenge siden de var her sist for å måle linjene og fant dem OK. I dag fikk vi nytt modem (for 3. gang) og the cableguy var og rotet i en boks oppi gata. Så nå virker det. Det er bare det at det gikk raskere i den tida vi brukte ISDN-modem...

Det er helt åpenbart at de har problemer med linjene sine eller noe, for det virker sånn vilkårlig innimellom. Og selvsagt vet de å ta seg betalt for faenskapen. Det r vel ikke så mye annet å gjøre enn å vente utålmodig på at ADSL skal bygges ut her inne...

Måtte de ta Valgerd me seg og brenne lenge og vel!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100032-m%C3%A5tte-upc-brenne-i-helvete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skift ut UPC.

Jeg hadde UPC tidligere, uten noen problemer, men i løpet av høsten i fjor merket jeg stor forskjell i problemene. De dukket opp gang på gang, og det tok lang tid før ting ble fiksa.

De har vel ikke lenger penger til å rette på feil da de er nummeret før konkurs, så du burde si dem opp med en gang. Når du er avhengig av nettet for å få jobbet, så burde du tross alt skifte til en noe mer stabil leverandør, for det er lite som tyder på at UPC igjen vil komme seg på beina.

Høne I Frikassè

Skift ut UPC.

Jeg hadde UPC tidligere, uten noen problemer, men i løpet av høsten i fjor merket jeg stor forskjell i problemene. De dukket opp gang på gang, og det tok lang tid før ting ble fiksa.

De har vel ikke lenger penger til å rette på feil da de er nummeret før konkurs, så du burde si dem opp med en gang. Når du er avhengig av nettet for å få jobbet, så burde du tross alt skifte til en noe mer stabil leverandør, for det er lite som tyder på at UPC igjen vil komme seg på beina.

Hehe, sier du det du? At de er på randen til konkurs? Da tror jeg du skal ringe Hovedkontoret (som ikke ligger i Nydalen, men i Østerrike) og be om å få regnskapet for i fjor.

Hehe, sier du det du? At de er på randen til konkurs? Da tror jeg du skal ringe Hovedkontoret (som ikke ligger i Nydalen, men i Østerrike) og be om å få regnskapet for i fjor.

Det er godt mulig media i Norge lyver over UPC sin økonomiske tilstand. Det vet jeg fint lite om.

At det sliter her til lands virker det i hvert fall ikke som om det er noen tvil om.

Annonse

Apropos NGT. Drittselskap det også.

Er strålande nøgd med NGT, men så har eg sluppe å ha å gjera med kundeservice der i desse to åra. Alt har funka prikkfritt i to år og eg får faktisk større bandbreidde enn eg betalar for. At dei har satt ned prisane i det siste gjer heller ingenting...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...