Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en ung mann som vurderer å begynne å gå med bukseseler. Er det noen som vet hvor man får kjøpt bukseseler i dagens samfunn?

Gjest ikke spes. pent
Skrevet

Sikkert en grunn til at de er vanskelig å få tak i

Skrevet

Nei, ikke i dagens samfunn. Men du, kreves det dype filosofiske vurderinger for å fatte en beslutning om å gå med bukseseler eller ei?

Skrevet

Nei, ikke i dagens samfunn. Men du, kreves det dype filosofiske vurderinger for å fatte en beslutning om å gå med bukseseler eller ei?

Ja, jeg mener faktisk at det gjør det. Bukseseler er ikke hverdagskost lenger - noe som viser seg i den labre tilgangen. Hvis man skal utstyre seg med noe som ikke er hverdagskost, så går det på identiteten løs. Da må man vise aktsomhet!

Gjest aries
Skrevet

Ja, jeg mener faktisk at det gjør det. Bukseseler er ikke hverdagskost lenger - noe som viser seg i den labre tilgangen. Hvis man skal utstyre seg med noe som ikke er hverdagskost, så går det på identiteten løs. Da må man vise aktsomhet!

Husfliden har seler til bunad. Ikke helt hverdagskost det heller.

Skrevet

Sikkert en grunn til at de er vanskelig å få tak i

Joho! Har man litt gjennomført klesstil så er stilige bukseseler prikken over i'en! Så det så.

Gjest togli
Skrevet

Joho! Har man litt gjennomført klesstil så er stilige bukseseler prikken over i'en! Så det så.

Gjennomført klesstil er nok ganske viktig når man skal ha bukseseler, ja!

Ser for meg en fyr med bukseseler på olabuksa, og buksa dratt langt oppi rævva *grøss*

Skrevet

Gjennomført klesstil er nok ganske viktig når man skal ha bukseseler, ja!

Ser for meg en fyr med bukseseler på olabuksa, og buksa dratt langt oppi rævva *grøss*

Nei nei! :o) Min svoger (han er sambis med min svigerinne i alle fall) pleier å ha lyst kremfargede bukseseler til dressen - råstilig! Men han er stilig uansett han da...

Skrevet

Nei nei! :o) Min svoger (han er sambis med min svigerinne i alle fall) pleier å ha lyst kremfargede bukseseler til dressen - råstilig! Men han er stilig uansett han da...

Det _er_ noe med at alt kler den smukke :o)

Skrevet

Det _er_ noe med at alt kler den smukke :o)

Mja... :o) Det er vel det.

Skrevet

Mja... :o) Det er vel det.

Var sammen med "storesøstra" di i dag og, jeg! Du skulle ikke ha jobba hver dag, vettu - du skulle jabba skit med oss!

Gjest togli
Skrevet

Ja, det kalles stil - og krever sin mann ;o)

Skrevet

Ja, det kalles stil - og krever sin mann ;o)

Han er mann for det... *Sukker og håper at ingen i slekta som vet hvem jeg er leser dette*

Gjest togli
Skrevet

Han er mann for det... *Sukker og håper at ingen i slekta som vet hvem jeg er leser dette*

Det kunne nok ha blitt pinlig for deg det, ja ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...