modesty Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg er en jente på 19 år som i flere år har trent aerobic på helsestudio 2-4 ganger i uka. Jeg er slank og har et relativt normalt kosthold, dvs at jeg spiser det som faller meg inn, men passer på å spare brusen til helga og prøver og spise en del frukt. Nå de siste par ukene har jeg plutselig blitt skikkelig kvalm midt under treningen, så kvalm at jeg holder på å kaste opp. Jeg må gå ut og sette meg ned litt, for å bli bedre. Hvorfor skjer dette egentlig? Jeg har aldri følt sånn før, det er bare nå i det siste. Jeg trener jo med samme intensitet som tidligere, og har vel ikke plutselig fått skikkelig dårlig kondis heller, siden jeg har trent jevnlig hele tiden.. Noen som har noen tips til meg?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pix. Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hei! Jeg vet ikke om jeg har så mange tips, men jeg har opplevd det samme noen ganger, både oppkastsfølelse og kaldsvetting. Jeg tror det er blodsukkeret mitt som er litt sprøtt når sånt skjer. Derfor prøver jeg å spise relativt mye ca 2 1/2 - 3 timer før trening og da går det fint. Håper det ordner seg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.