Gå til innhold

Trampoline erfaringer ønskes :-)

Anbefalte innlegg

Tenkte vi skulle rive i en av disse svære trampolinene som "alle andre" har. Knotten elsker å hoppe, så forhåpentligvis klarer vi å forflytte han fra en stykk Jensen Ambassadør og ut i hagen...

Noen som har erfaringer å dele? Hopperegler, priser, merker, og ikke minst: Hvordan sikre den mot bruk av 50 nabounger når vi er borte?

Så de hadde noen på Plantasjen til 1500 pluss 1000 for sikkerhetsnett. Tror den var 3,6 m eller noe sånn. Er det noe å ha på? Har sett på f.eks JumpKing, men de kommer på 7-8000 pluss frakt med sikkerhetsnett.

Har lagt innlegget på både åpent og foreldre småbarn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100157-trampoline-erfaringer-%C3%B8nskes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har trampoline og er kjempefornøyd med den, både mor, far og barn hopper:-))

Vi har en som er 3.6 meter tror jeg. Vi vil ikke investere i nett, det kan være en fordel, men samtidig må ungene lære seg at de må passe seg også. Ser ingen grunn til å overdramatisere og overbeskytte.

Ungene får masse trim og de lærer stor kroppsbeherskelse.

Det er lurt å passe på at det ikke er for mange som hopper samtidig, fordi de kan hoppe inn i hverandre. De må også læres til å ta det litt med ro så de ikke faller utenfor.

At alle ungene hopper der når dere er borte tror jeg ikke er noe stort problem. Dere kan si i fra at naboungene ikke skal hoppe der når deres barn ikke er der. Vi har ikke noen regler for dette og ikke har det vært noe problem heller.

Jeg ser ikke helt problemet om noen skulle hoppe der heller, når vi ikke er der.

Gjest Foxxy

Vi har trampoline og er kjempefornøyd med den, både mor, far og barn hopper:-))

Vi har en som er 3.6 meter tror jeg. Vi vil ikke investere i nett, det kan være en fordel, men samtidig må ungene lære seg at de må passe seg også. Ser ingen grunn til å overdramatisere og overbeskytte.

Ungene får masse trim og de lærer stor kroppsbeherskelse.

Det er lurt å passe på at det ikke er for mange som hopper samtidig, fordi de kan hoppe inn i hverandre. De må også læres til å ta det litt med ro så de ikke faller utenfor.

At alle ungene hopper der når dere er borte tror jeg ikke er noe stort problem. Dere kan si i fra at naboungene ikke skal hoppe der når deres barn ikke er der. Vi har ikke noen regler for dette og ikke har det vært noe problem heller.

Jeg ser ikke helt problemet om noen skulle hoppe der heller, når vi ikke er der.

Jeg jobber på ortopedisk avdeling.

Ser ikke frem til trampolineårstiden....

Sikkert forstålig?

De første i sesongen har alerede begynt å ramle inn....

Jeg jobber på ortopedisk avdeling.

Ser ikke frem til trampolineårstiden....

Sikkert forstålig?

De første i sesongen har alerede begynt å ramle inn....

Det skjønner jeg godt, det er en stor fare for at noe kan skje. Men det nytter ikke å overbeskytte ungene ved å nekte dem å hoppe heller. Det er bedre å forsøke å lære dem at de må være forsiktig.

Overbeskyttelse har jeg ikke sansen for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...