Gå til innhold

Katten min skal steriliseres!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg anbefaler sterilisering, i allefall sammenlignet med p-piller. Mange katter er umulig å få i piller, i tillegg til at det ser ut til at p-piller forårsaker brystkreft i katter. Vår katt forandret ikke personlighet da den ble sterilisert (fjernet livmor), heller ikke mine foreldres katt. Den er akkurat slik den pleide å være.

Gjest Jinna

Jeg anbefaler sterilisering, i allefall sammenlignet med p-piller. Mange katter er umulig å få i piller, i tillegg til at det ser ut til at p-piller forårsaker brystkreft i katter. Vår katt forandret ikke personlighet da den ble sterilisert (fjernet livmor), heller ikke mine foreldres katt. Den er akkurat slik den pleide å være.

Måtte hun gå med skjerm i 12 dager? Har du merket at katten har blitt roligere/særere e.l.?

Er det en hun eller han katt? Han katter blir roligere og skvetter ikke.

Hun katter får ikke løpetid, dvs mindre gauling og mjauing utenfor vinduet fra beilere. De minsker dessuten rissikoen for jurkreft.

Det sto mye her... håper du finner det du leter etter

http://home.no.net/huskatt/kastrering.htm#Fordeler med kastrering

Mvh

Annonse

Hvis hun fjernet livmor og eggstokker er hun blitt kastrert, ikke sterilisert. Det er en ganske stor forskjell med tanke på både inngrep og oppførsel etterpå.

Kastrering er absolutt å anbefale. Rart at hun ikke måtte gå med skjerm eller trøye... Vår gikk med trøye i 12 dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...