Letta Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg er mor til en gutt på 3 1/2 år, som har spisevegring. Dette er uttalt. Han er 93,5 cm høy og veier 12,8 kilo. Han har akkurat fått påvist melkeallergi, og må leve på streng diett framover. Mitt spørsmål er om det finnes noe kompetansesenter for barn med spiseforstyrrelser, og hva vi må gjøre for å bli henvist dit.Blir også takknemlig hvis det er noen andre som har barn med samme symptomer, som kan tenke seg å dele litt erfaringer! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det skal bygges et i Tromsø snart vet jeg. Men på SSBU har de en egen avdeling for spiseforstyrrelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et tips bare... Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det skal bygges et i Tromsø snart vet jeg. Men på SSBU har de en egen avdeling for spiseforstyrrelser. http://www.iks.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siljev Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hvordan vises denne spisevegringen? Vil han ikke spise NOE som helst? Men forøvrig høres vekt og høyde helt normalt ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hadde vært litt lettere om du navnte noen av symptomene. ) Vekt i forhold til høyde høres helt fin ut. Hvis du legger inn innlegget på foreldre og småbarn-forumet får du nok flere svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.