Gå til innhold

HURRA - TOTALT røykeforbud!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

11

• nick

9

• Amiga

8

• laguna1365380434

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det hele er jo latterlig, men utelivsbransjen har seg selv å takke. De burde for lengst klart å ordne til noen rom med god ventilasjon, i stedet for som i dag hvor de bare har delt diverse lokaler i to, og av en eller annen merkelig grunn trodd at røyken ikke vil blåse over i de røykfrie avdelingene.

laguna1365380434

Jada og hipp hurra..

For en super idiotisk ide..

Håper den blir sabotert på det groveste..

Alle fornuftige mennesker vet at fanatiske ikkerøykere er det kjedeligste folkeslag skapt..

Det blir sikkert ball å gå på byen etter nyttår ja..

Men før det skal jeg nyte mine siste måneder som fri røyker og blåse kaskader av røyk på alle som ser ut til å la seg begeistre det minste av den nye røykeloven..

Og fortelle ungene deres at røyking er tøft..

Annonse

Gjest malun

Det hele er jo latterlig, men utelivsbransjen har seg selv å takke. De burde for lengst klart å ordne til noen rom med god ventilasjon, i stedet for som i dag hvor de bare har delt diverse lokaler i to, og av en eller annen merkelig grunn trodd at røyken ikke vil blåse over i de røykfrie avdelingene.

Godt poeng, SDD.

Jada og hipp hurra..

Alle fornuftige mennesker vet at fanatiske ikkerøykere er det kjedeligste folkeslag skapt..

Men før det skal jeg nyte mine siste måneder som fri røyker og blåse kaskader av røyk på alle som ser ut til å la seg begeistre det minste av den nye røykeloven..

Blir det røykeforbud på alle hotellrom også?

laguna1365380434

Jada og hipp hurra..

Det aner jeg ikke.. Håper da ikke det.. Ille nok med utestedene synes nå jeg.:)

Ja, helt enig. De skulle forlengst tenkt på å ha to separate rom. Jeg, som ikke-røyker, er ikke ute etter å gjøre livet surt for røykere, jeg vil bare ikke bli plaget med den ekle røyklukten. Det hadde ikke vært nødvendig med totalforbud hvis restaurantene bare hadde klart å skille bedre mellom de to avdelingene.

Annonse

Gjest Guess who....

Og tenk på alle de som trekker ut på gaten for å røyke. De køene og alt det bråket. Ja, ja...

Å så mye frustrasjon jeg skal få ut da hver gang jeg skriker til folk som står ute og lager støy under vinduene mine :o).

HER BOR DET BARN SÅ DERE FÅR BARE HOLDE KJEFT ELLER SÅ RINGER JEG POLITET.

Godt poeng, SDD.

Jeg er likevel motstander av denne loven, selv om jeg forstår relevansen av resturanter hvor det ikke lukter fra røykeavdelinga. Jeg mener bare at dette burde vært tatt seriøst fra resturanteiernes side for lenge siden. Nå får de svi.

Jeg tror tror loven vil føre mye faenskap med seg, både i forhold til at mange utesteder vil gå langt dårligere enn de gjør i dag, mange vil miste jobben, for ikke å snakket om alt bråket jeg er helt sikker på at vil åpenbare seg utenfor diverse utesteder, spesielt på store steder som i Oslo hvor utestedene ligger på rekke og rad, når mengder av folk samles på ute på fortauet for å røyke.

Og det vil folk gjøre, og vi vet alle hvordan nordmenn oppførerer seg i kø-situasjoner, eller på steder med mye folk.

Nå får vi både køer for å komme inn, ut, samt store folkeansamlinger ute på fortauene.

Jeg tror det kommer til å smelle kraftig, og at et allerede overarbeidet politi får enda mer å gjøre. For ikke å snakke om at dørvaktene vil få en umulig situasjon i forhold til å dirigere folkemengdene, sørge for at de ikke tar med halvliteren sin ut, noe som igjen vil føle til frustrasjon hos både vakter og besøkende, og faren for konflikter øker.

Jada og hipp hurra..

Så sjefen på Naboens på Grønland sa han skulle sabotere det. Kan ikke forstille meg at Løkkas brune kommer til å overholde det forbudet. Det er ikke mange røykfrie bord og de som er står tomme helt til et askebeger blir slengt på når det er fullt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...