Gå til innhold

Spennende påskekrim??? har noen forslag?

Anbefalte innlegg

Gjest påskegodt
Skrevet

Har lyst å kose meg i påsken med gode bøker som inneholder, krim,sex og spenning, noe å anbefale?

Skrevet

Det er lite sex i den boken, men kan dog anbefale "Rosens navn" av Umberto Eco.

Er du mer interessert i sex, kan vel samtlige bøker av Jean M. Auel anbefales.

Skrevet

Jeg liker veldig godt bøkene til Lisa Marklund. F.eks sprengeren, studio sex, paradiset og prime time. Knakende gode synes jeg!

Skrevet

Henning Mankell...det er bra bøker det. Lite sex i de jeg har lest, men veldig spennende...Ta med påskens utgave av Cupido..eller annen lektyre, så får du i pose og sekk...

Skrevet

Som jeg har foreslått mange ganger før: Agatha Christie. Det er ikke uten grunn at hun kalles the Queen of Crime. :-)

Gjest Dubreuilh
Skrevet

Jonny Hallberg (?) - "Flommen".

"Tassen løser et mysterium".

Skrevet

Kolbjørn Hauge og Karin Fossum for å nevne noen. Har også lagt ei av Anne B. Ragde i kofferten, men aner ikke om den er god.

Skrevet

Kjersti Scheen sine krimbøker. Hele Tursten må du bare prøve, men ikke ta "Den knuste tang-hesten", prøv en av de andre. Kolbjørn Hauge er en av mine personlige favoritter og for ikke forglemme Gert Nygårdshaug bøker om Fredrick Drumm! May B. Lund "-ikke stykkevis og delt" er en fornøyelig krim om man kan si det sånn. :o)

Gjest Micra
Skrevet

Jeg liker veldig godt bøkene til Lisa Marklund. F.eks sprengeren, studio sex, paradiset og prime time. Knakende gode synes jeg!

For eksempel? Det er ALLE bøkene til Liza Marklund det:-)

Gjest teatrika
Skrevet

Val McDermid og Jeffery Deaver er kjempebra!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...