Gå til innhold

Hvor i landet er det lettest å komme inn på sykepleierstudie?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Bor i Tromsø og merker det er dårlig med plasser, og søker du via realkompetanse er kriteriene svart høye. Jeg er seriøs og ønsker å ta sykepleierutdanning, men vil jo gjerne komme inn da. Har noen forslag å komme med ?

Fortsetter under...

hare1365380455

Tror det er rimelig lett å komme inn i Narvik.

Ellers så kan du sjekke på studiekatalogen på nettet. Mener de har en lett oversikt over kravene på de forskjellige skolene.

Husk fristen nærmer seg....

www.samordna opptak.no

Du kan søke over nettet og gjør du det innen 15. april, er det ikke mange opplysninger du behøver å legge inn. Det finnes en liste over studietilbud et sted på sidene og jeg mener jeg har sett poengkravene også noe sted. Bare se å få sendt søknad over nettet innen 15. april, så sender du resten i posten senere. Du søker flere steder, så er du nok inne et eller annet sted når studieåret starter. Lykke til!

Annonse

www.samordna opptak.no

Du kan søke over nettet og gjør du det innen 15. april, er det ikke mange opplysninger du behøver å legge inn. Det finnes en liste over studietilbud et sted på sidene og jeg mener jeg har sett poengkravene også noe sted. Bare se å få sendt søknad over nettet innen 15. april, så sender du resten i posten senere. Du søker flere steder, så er du nok inne et eller annet sted når studieåret starter. Lykke til!

www.samordnaopptak.no skal det være - sorry.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...