Gå til innhold

Lar du DOL ta tiden fra andre ting du skulle ha gjort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mm, er ekspert på å kaste bort tiden her :-)

Jaaa!

Jeg sitter nå foran pc'n og chatter med en franskmann på fransk og engelsk!

Og så skriver jeg tidvis her og laster ned musikk.

Egentlig skulle jeg lest, har eksamen i morgen!

Kjenner meg godt igjen, dessverre...

Jaaa!

Jeg sitter nå foran pc'n og chatter med en franskmann på fransk og engelsk!

Og så skriver jeg tidvis her og laster ned musikk.

Egentlig skulle jeg lest, har eksamen i morgen!

Kjenner meg godt igjen, dessverre...

Lykke til med eksamenen, som du forhåpentligvis har lest masse til frem til nå :-)

Annonse

hare1365380455

Jaaaa,men har heldigvis "lov" fordet jeg er sykemeldt fra alt arbeid(også husarbeid.)...skal snart få barn nr. 3, så da blir det nok mindre tid foran pc'n.....

Da har du lov, ja.. Er du inne på babyverden.no av og til? Det var jeg da jeg var gravid. Leste om babyens utvikling.

Gjest malun

Jaaa, det hender nok at DOL stjeler noen minutter mer enn jeg hadde tenkt i utgangspunktet.

Men jeg prøver å gjøre unna viktige ting først, slik at DOL egentlig bare tar den tiden jeg ville brukt til småpauser (på jobb) og TV-titting (hjemme).

Jeg dropper uansett ikke sosiale aktiviteter og kos til fordel for DOL.

Ulv I Faarikaal

Egentlig skulle jeg pleid min gamle mor og forsørget mine tre ekskoner og 11 barn, bikkja skule hatt mat, kattunger skulle vært slått i hjæl, bilen vaska, funnet ny kone, skjært noen koteletter av den levende grisen (kotelettene gror ut igjen), lada hagla, skyti noen skudd etter en plagsom nabo, avledet polti, slukket brannen på kjøkkenet, vært til legen med skuddskadene i brøstet. Men det får vente.

Annonse

Gjest prust

Ja, helt klart. Er litt for mye hekta på DOL for tiden. Bruker for mye tid på jobb, - passelig tid hjemme.

DOL går ikke utover sosiale aktiviteter med venner eller mann - og det går heller ikke utover barna. Men jobben derimot....Huff!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...